شبکه یک سیما به مناسبت ایام محرم، هرشب ساعت 22 و 15 دقیقه یک فیلم سینمایی روی آنتن می‌برد.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۵۰

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، فیلم سینمایی «رقص روی یخ» به کارگردانی مجید اسماعیلی امروز پخش می‌شود. سیروس همتی، یوسف خداپرست، علیرضا استادی و بهار کاتوزی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: رحمان جوانی شهرستانی است که با چند کارگر دیگر در یک کارگاه یخ سازی در حومه تهران کار می‌کند. پدر رحمان بیمار است و او درصدد مهیا کردن پول و گرفتن دستمزد عقب افتاده اش برای عمل وی است. ایام محرم فرا می‌رسد و صاحب کارگاه وعده می‌دهد بعد از ایام عزاداری دستمزدها را پرداخت می‌کند.

«راه» نام فیلم سینمایی دیگری است که 27شهریور روی آنتن شبکه یک می‌رود. این فیلم را کاوه سجادی حسینی کارگردانی کرده و بابک حمیدیان و بهناز جعفری در آن بازی کرده‌اند. داستان این سینمایی درباره سفر عده‌ای از پزشکان به کربلا در ماه محرم است و زینب مشتاقانه قصد حضور در این کاروان را دارد که متوجه می‌شود باید نذر پدرش را ادا کند.

فیلم سینمایی «روز عزیز» هم 28 شهریور پخش خواهد شد. مینا جعفرزاده، افشین نخعی، محمد اعلایی، فرهاد بشارتی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند که محسن توکلی آن‌را کارگردانی کرده است.

برای روز عاشورا نیز فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پرویا آذربایجانی پخش خواهد شد. این فیلم در ژانر دفاع مقدس است که در آن سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، پانته‌آ بهرامی‌ها، مهرداد صدیقیان و علی شادمان بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ظهر روز دهم» به کارگردانی عباس رافعی و بازی پژمان بازغی، فرهاد مهدوی، امیر آقایی و سیاوش طهمورث روز 30 شهریور روی آنتن می‌رود. داستان این فیلم در مورد تعزیه خوانی روز عاشوراست که یکی از تعزیه خوان‌ها که در نقش اشقیا خوان و شمر فعالیت می‌کرد، در صدد پیدا کردن بازیگر مقابل خود برمی‌آید که باید اولیا خوان و در اصل امام حسین(ع) باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها