خبر به اندازه‌ای شوک‌آور بود که ابتدا کسی باور نمی‌کرد یکی دیگر از سرمایه‌های ایران که سال‌ها برای آن هزینه شده بود، به همین راحتی از دست رفته باشد. اصل خبر این بود که شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت شده است. خبر درست بود و خود مظفر هم آن را تایید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۶۹

پس از قهرمانی در آسیا آنها به روزنامه جامجم آمدند. مظفر گلایههای زیادی داشت و از بیمهریهای زیادی حرف زد که انتهایش رسید به اینجا که او پیشنهاد خوب کویتیها برای هدایت تیم ملی فوتسال این کشور را قبول کند و برای دو سال به این کشور برود.

بهمن 92 بود که به دلیل اختلافاتی که بین شهرزاد مظفر، سرمربی سابق تیم ملی با فدراسیون فوتبال در زمان ریاست علی کفاشیان رخ داد، فدراسیون فوتبال شهناز یاری را که در آن زمان سرمربی تیم ملی «ب» بود، بهعنوان سرمربی جدید معرفی کرد. در همین برهه تغییرات و تحولات بود که تیم ملی فوتسال رو به افول رفت. با نزدیک شدن به مسابقات جام ملتهای آسیا که برای نخستین بار برگزار میشد، فدراسیون به تکاپو افتاد تا تغییراتی را ایجاد کند به همین دلیل علی صانعی که سابقه سالها فعالیت در بخش مردان را داشت، هدایت تیم بانوان را بهعهده گرفت که البته توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. بعد از گذشت یک سال و نیم از همکاری یاری با تیم ملی، الهه عرب عامری نایبرئیس وقت فدراسیون فوتبال در گفتوگویی با سایت فدراسیون اعلام کرد یاری تعاملات لازم را با مربیان ملی ندارد و در نهایت کمیته فنی به این نتیجه رسید تا فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی شود. بعد از انتقادهایی که به عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان وارد شده بود و به دلیل برگزاری دومین دوره جام ملتهای آسیا، فدراسیون فوتبال در زمان ریاست مهدی تاج و نایبرئیسی صوفیزاده بار دیگر با شهرزاد مظفر وارد مذاکره شد، اما در زمان فعالیت وی در تیم ملی شرطهای غیرقابل باوری هم از سوی فدراسیون مطرح شد مبنی بر اینکه مظفر نباید در لیگ برتر تیمی داشته باشد! این موضوع انتقاداتی را از سوی مظفر به دنبال داشت، اما در ادامه در این خصوص پیگیری نشد و تیم به جام ملتهای آسیا رفت و با اقتدار قهرمان شد. قهرمانی که برخلاف نخستین دوره، سر و صدای زیادی راه انداخت و توجه همگان را به این قهرمانی جلب کرد. کم کم اسپانسر جذب شد و نگاهها به فوتسال بانوان تغییر کرد؛ هدفی که مظفر 20سال دنبال آن بود و سرانجام نیز به آن دست یافت. اما حالا خبر ناراحت کننده این است که مظفر دیگر در تیم ملی نیست و سرمایهای که سالها مورد توجه کشورهای مختلف بود و اما برای کسب بهترین نتیجه در کشورش جنگید، حالا هدایت کویت را بهعهده گرفته است. مظفر در ایران قرارداد کتبی نداشت و به قول خودش دلی و شفاهی کار میکرد، اما همه از او قهرمانی میخواستند که همین اتفاق هم رخ داد؛ در حالی که کویتیها از او هیچ مقام و سکویی نخواستهاند و تنها هدفشان توسعه فوتسال بانوان است.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها