کد خبر: ۱۱۶۴۳۵۴

# راهبندان

رضایی از تهران:

در خیابان زهدی در ساعات شلوغی و تعطیلی ادارات و... دستفروشان و وانت‌بارها که در حاشیه خیابان ایستاده ومشغول کاسبی هستند باعث ترافیک بسیار سنگین و راه‌بندان می‌شوند. چرا سازمان‌های مربوطه برای اسکان آنها اقدامی نمی‌کنند؟

# سد ـــ معبر

شمس از تهران:

پارک خودروهای نمایشگاه‌داران در خیابان‌های هنگام و تکاوران باعث شلوغی این خیابان‌ها شده و توقف و پارک را برای خودروهای دیگر با توجه به نبود پارکینگ عمومی سخت کرده است.

# حق ـــ عابران

رسول بیگی از تهران:

چرا مسؤولان به ایستگاه‌های صلواتی در معابر کم عرض اجازه فعالیت می‌دهند؟

بافت ـــ فرسوده

زهرایی از قم:

بافت‌های فرسوده در قم که کوچه‌هایی با عرض کم و خانه‌های سست دارد نیاز به بازسازی دارد و متاسفانه وزارت مسکن و شهرسازی اقدامی بابت نوسازی انجام نمی‌دهد.

# اتوبان ـــ تاریک

کیانی از ورامین:

اتوبان امام رضا (ع) از حد فاصل بی بی شهربانو تا گرمسار آسفالت بسیار نامناسبی دارد و در خیلی از نقاط بدون روشنایی است .

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

جوابیه

درپی درج پیامی با عنوان «گره ترافیکی» و درخصوص مشکل ترافیکی در آزادراه تهران - کرج در محدوده پل فردیس و زیرگذر متروی گرمدره به استحضار میرساند در ادامه پنجبانده کردن آزادراه مذکور ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان البرز قرارداد انجام مطالعات مرحله اول و دوم عملیات ساماندهی ترافیکی آزادراه تهران - کرج را با شرکت مهندسین مشاور منعقد کرده و در حال انجام است، همچنین در حال حاضر در محدوده پل فردیس تا مهرویلا پیمانکار در حال انجام عملیات تعریض شامل خاکبرداری، حمل مصالح حاصل از خاکبرداری، جابهجایی دیوارهای پیشساخته، جابهجایی و جمعآوری درختان واقع در محدوده تعریض و همچنین تعریض پلهای واقع در محدوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها