بالاخره بخت این بازی باز شد

نکونام، حریف اول پرسپولیس

پرسپولیس‌-‌نساجی این بازی بعد از چند بار تغییر زمان، بالاخره ساعت 20 و 30 دقیقه امشب آغاز می‌شود. مسابقه‌ای که ابتدا قرار بود پنجشنبه برگزار شود و برای بازی روز دوشنبه پرسپولیس به امشب منتقل شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۶۳

بی‌تردید حریف اول پرسپولیس در بازی امشب جواد نکونام است. فرد شناخته‌شده‌ای که همه می‌دانند تا چه اندازه عاشق استقلال است و هنوز هم با حسرت از روزهای آخر فوتبالش حرف می‌زند چون دوست داشت با پیراهن استقلال با فوتبال وداع کند. او حالا یکی از مربیان شناخته شده فوتبال ماست و اگرچه خیلی جوان است؛ اما به دلیل تجربه‌های گرانبهایی که تاکنون به دست آورده و بخصوص به دلیل بازی در اسپانیا و کار کنار کی‌روش، با زیر و بم کار مربیگری آشنا شده است. او امشب حریف اول پرسپولیس است. هواداران پرسپولیس یادشان نرفته که او از پاس تا استقلال، در هر تیمی بوده برای پرسپولیس دردسرساز شده است. در کنار او مردی قرار دارد که همه پرسپولیسی‌ها از او بشدت دلخور هستند. مهدی هاشمی‌نسب روزگاری به عنوان دفاع، گل‌های فراوانی برای پرسپولیس به ثمر رساند؛ اما در یک انتقال جنجالی به استقلال پیوست و در اولین دربی برای آبی‌ها گل زد تا برای همیشه از دل قرمزها برود. هاشمی‌نسب حالا یک مربی آرام و بی‌حاشیه است و دومین سوژه جذاب برای رسانه‌ها. رسانه‌هایی که دوست دارند در هر بازی پرسپولیس در لیگ برتر، سوژه‌هایی متضاد مانند نکونام و هاشمی‌نسب بیابند. البته هر دوشان این روزها برای تیمی مبارزه می‌کنند که پیراهن قرمز بر تن دارد و این هم از نکات جالب فوتبال ماست.

آنچه برانکو را نسبت به این بازی دلگرم می‌کند، نتایج نساجی در خانه حریفان است. این تیم در بازی‌های خارج از خانه تنها یک امتیاز در بازی با تراکتورسازی به دست آورده است که در آن زمان مشغول بازسازی خود بود و هنوز خرید گرانقیمتی نداشت.

سرمربی کروات پرسپولیس البته یک نگرانی بزرگ در این بازی دارد:
الدحیل- پرسپولیس باید دوشنبه هفته آینده شکست یک بر صفر بازی رفت در دوحه را جبران کند و برای همین باید انرژی خود را برای آن بازی حساس ذخیره کند. البته نه به این قیمت که 3 امتیاز بازی امشب در لیگ برتر را نادیده بگیرد. تیم برانکو مانند فصل قبل مقتدرانه در صدر جدول حکمرانی نمی‌کند و باید متوجه امتیازهایی باشد که اگر از دست می‌رود، فاصله قرمزها از صدر جدول را بیشتر می‌کند. پرسپولیس با اضافه شدن بازیکنانی مانند سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری و مهدی شریفی در نیم‌فصل دوم، می‌تواند جبران مافات کند؛ البته اگر در رقابت با تیم‌هایی چون سپاهان و پدیده خیلی عقب نیفتاده باشد.

بازی امشب بی‌شک یکی از بازی‌های خوب ماست. نساجی تیمی پرهوادار در مازندران است که قطعا هوادارانش تا تهران هم خواهند آمد و پرسپولیس هم پرهوادارترین تیم ایران است. هوادارانی که در بازی امشب تیمشان را تنها نمی‌گذارند تا پرسپولیس با برد به مصاف الدحیل برود. مسابقه‌ای که حتما ورزشگاه آزادی را پر خواهد کرد.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها