با شروع کار فیلمبرداری فیلم تازه سانجی لیلا بانسالی، مشخص شد که نه سه خان بزرگ بالیوودی که یک بازیگر تازه وارد، نقش اصلی آن‌را به‌عهده دارد. این فیلم بدون نام، خیلی بی‌سروصدا در لوکیشن‌های شهر لندن جلوی دوربین رفت. آنمول تاکریا پسر پونم دیلون بازیگر مطرح دهه 80 میلادی بالیوود، نقش اصلی این درام پرتنش را به‌عهده دارد. پدر او آشوک تاکریا از تهیه‌کنندگان سرشناس سینمای هند است. جهاتالکا مالهوترا هم تازه‌وارد دیگری است که نقش مقابل آنمول تاکریا را در این فیلم به عهده دارد.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۷۰

اطلاعی از داستان فیلم در دست نیست. سازندگان این درام گفته‌اند خط اصلی داستان آن، پیرامون چهار کاراکتر دور می‌زند. ریما شیخ و ابراهیم چودری نقش دو کاراکتر مهم دیگر فیلم را بازی می‌کنند. گروه سازنده فیلم به مدت 33 روز کار فیلمبرداری آن‌را در لوکیشن‌های شهر لندن و بمبئی انجام خواهند داد. بانسالی اعلام کرده در کنار حال و هوای رمانتیک فیلم به اکشن هم توجه ویژه‌ای می‌شود. این اولین بار است که اکشن نقش مهمی در داستان یکی از فیلم‌های بانسالی بازی می‌کند.

رسانه‌های گروهی هند می‌نویسند که ستارگان بالیوودی اشتیاق بسیار زیادی برای بازی و حضور در فیلمی از بانسالی را دارند. «پادماوات» او که فصل قبل روی پرده سینماهای هند رفت، با فروشی 302 کروری، دومین فیلم پرفروش سال جاری سینماهای این کشور آسیایی است. رانویر سینگ، دیپیکا پاداکونه و شاهد کاپور بازیگران این درام دوره‌ای تاریخی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها