پس از کش و قوس‌های فراوان محمد غلامی به سپیدرود پیوست. این انتقال نظر علی کریمی و مساعدت باشگاه آلومینیوم اراک صورت گرفت و رضا معقولی هافبک سپیدرودی‌ها با محمد غلامی مهاجم آبی‌پوشان اراکی معاوضه شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۹۹

ایمن حسین در فهرست برانکو

ایمن حسین، مهاجم عراقی مورد نظر پرسپولیس، احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی به جمع قرمزها اضافه خواهد شد. مدیر برنامه‌های بازیکن عراقی درباره آخرین وضعیت این بازیکن به السومریه گفت: برانکو ایوانکوویچ از تابستان سال قبل به جذب ایمن حسین علاقه دارد اما قرارداد این بازیکن با نفت عراق مانع این انتقال شد. ایمن در تابستان سال جاری تا آستانه پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس پیش رفت اما این بار محرومیت فیفا مانع این انتقال شد. وی ادامه داد: ایمن هنوز هم در فهرست برانکو جای دارد اما برای نهایی شدن این انتقال باید تا نیم فصل دوم صبر کرد. ایمن حسین در تیم امید عراق با بشار رسن هم بازی بوده است.

جدایی پورموسوی از فولاد

اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد، از اتمام همکاری با سیداکبر پورموسوی خبر دادند. در جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد عملکرد فولاد در بازی‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت اعضای هیات مدیره رای به برکناری این مربی دادند. قرار است تا انتخاب سرمربی جدید، «ایلی استان» مربی رومانیایی تیم، هدایت موقت فولادی‌ها را برعهده داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها