تولید قسمت تازه در ابهام

بازگشت به «بازگشت به آینده»

مایکل جی فوکس که بیش از سی سال قبل با «بازگشت به آینده»ها تبدیل به یک ستاره شد، صحبت از تولید احتمالی سری جدید آن می‌کند. به باور او احتمال ساخت قسمت چهارم فیلم بسیار زیاد است. این در حالی است که ظاهرا با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی علاقه‌مندان مجموعه اکشن و علمی -تخیلی «بازگشت به آینده»، تهیه‌کنندگانش گفته بودند قرار نیست چهارمین قسمت این فیلم در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۶۰

اما بازیگر اصلی فیلم در گفتوگویی چنین میگوید: «تصورم این است که بخش اعظمی از تماشاگران سینما و مردم، چشم انتظار تولید قسمتهای تازه فیلم هستند. آنها پرسش جالبی را مطرح کرده و میگویند وقتی فیلمهای بد صاحب دنبالههای زیاد میشوند، چرا فیلم خوبی مثل بازگشت به آینده چنین سرنوشتی پیدا نکند؟» در عین حال، فوکس خبر از دیدار با باب گیل خالق و نویسنده اصلی این مجموعه اکشن آیندهنگرانه میدهد. او اضافه میکند گیل هم مایل به تولید سری جدید بازگشت به آینده است. این در حالی است که رابرت زمه کیس کارگردان نسخه اصلی هم، ماه قبل از امید و علاقهاش به ساخت فیلمهای جدید این مجموعه موفق سینمایی گفت. دو ماه قبل، انتشار یک پست جعلی در فیسبوک این تصور را بهوجود آورد که قسمت چهارم فیلم بزودی وارد مرحله تولید میشود. اما خیلی زود، عوامل سازنده فیلم با اشاره به جعلی بودن پیام اعلام کردند هیچ خبری از احتمال تولید این فیلم نیست. انتشار این خبر، آب یخی روی دست دوستداران این اکشن موفق و مشهور دهه هشتادی ریخت.

چند سال است که در رسانهها بحث تولید قسمت تازهای از بازگشت به آینده مطرح است. مایکل جی فوکس در دهه هشتاد میلادی نقش یک تین ایجر را در سه قسمت اول تا سوم به عهده بگیرد. بعد از اعلام خبر تولید قسمت دوم «تاپ گان»، دوباره تمام توجهات به بازگشت به آینده جلب شد.

این دو فیلم در دهه هشتاد در فاصله کمی از هم اکران شدند و هر دو، به صورت پدیدههای این دهه درآمدند. تصور عمومی بر این است که اگر تاپ گان 2 میتواند بعد از سی و اندی سال ساخته شود، چرا این اتفاق برای بازگشت به آینده رخ ندهد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها