جاکارتا2018

دو و میدانی

حسن تفتیان که در گروه دوم رقابت‌های 200 متر مردان با ثبت رکورد 25/21 ثانیه سوم شده بود، در مرحله نیمه‌نهایی در گروه خودش آخر شد و نتوانست به فینال برود. در این ماده علی خدیور به علت کشیدگی عضله پا انصراف داد. در بخش 200 متر زنان نیز الهام کاکلی نماینده ایران در مرحله مقدماتی با ثبت زمان 12/25 ثانیه در گروه خودش چهارم شد و با قرار گرفتن در رتبه 23 رده‌بندی مجموع، از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۳۶

کانوپولو

تیم کانوپولوی بانوان با برتری 6 بر 3 مقابل سنگاپور راهی دیدار نهایی شد. در بخش مردان نیز تیم کانوپولو کشورمان با وجود باخت 4 بر 3 مقابل مالزی به عنوان تیم دوم به نیمهنهایی صعود کرد.

واتر پلو

تیم ملی واترپلوی ایران در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی با نتیجه 9 بر 5 مغلوب قزاقستان شد و به عنوان تیم دوم گروه، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

اسکواش

تیم ملی اسکواش بانوان ایران هر سه بازی نخست خود در دور مقدماتی را با شکست سپری کرد. این تیم پس از باخت 3 بر صفر مقابل هند، دیروز مقابل هنگکنگ و تایلند نیز مغلوب شد. اندونزی و چین دیگر حریفان دور مقدماتی تیم ایران هستند.

تیر و کمان

در دیدار ردهبندی رقابتهای کامپوند تیمی بانوان، تیم ایران با ترکیب مینو عابدی، پریسا براتچی و فرشته قربانی به مصاف چین تایپه رفت و با نتیجه 226 بر 221 شکست خورد و به عنوان چهارمی بسنده کرد.

سوارکاری

در پایان مرحله نخست مسابقات رشته سوارکاری و در بخش پرش تیمی، تیم ایران متشکل از فرهنگ صادقی، آریانا روانبخش، مسعود مکارینژاد و داوود پوررضایی با قرار گرفتن در رده یازدهم از راهیابی به فینال بازماند. پوررضایی، با قرار گرفتن در جمع 40 نفر برتر مرحله نخست مسابقات انفرادی پرش، روز پنجشنبه در فینال رقابت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها