شهرام ناظری و هوشنگ کامکار طی یک نشست رسانه‌ای ضمن ارائه گزارشی از کنسرت سال گذشته خود به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه، اعلام کردند درآمد آن کنسرت خرج ساخت مدرسه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۸۸

شهرام ناظری اما در بخشی از صحبتهای خود در پاسخ به موضوع حاشیهساز کنسرتهای خیابانی گفت: وقتی پسر شجریان اعلام کرد که میخواهد در خیابان کنسرت بدهد من هم خوشحال شدم و پیش خودم گفتم این کار اتفاق خوبی است اما شما بدانید که برگزاری کنسرت در خیابان دردی از مردم دوا نمیکند. من به طور کلی مخالف شوآف و کارهای تبلیغاتی هستم. میتوان به جای 30 شب کنسرت گرانقیمت، کنسرت ارزانتری برای مردم برگزار کرد. کنترل کنسرت در خیابان شرایط سختی دارد و مشکلات آن معلوم نیست.

هوشنگ کامکار هم با تاکید بر اینکه برای مردم کار کردن بسیار خوب است، بیان کرد: من میگویم بیایید واقعی باشیم. اگر راست میگویید بیایید به موسسه محک فلان مبلغ پول بدهید. وی ادامه داد: همین الان اگر بگویند گروه کامکارها میتوانند در ورزشگاه آزادی کنسرت بدهند ما مطلقا این کار را انجام نمیدهیم برای اینکه برگزاری کنسرت ملزوماتی میخواهد که اصلا در اماکنی چون ورزشگاه شدنی نیست.

شهرام ناظری هم با تایید صحبتهای کامکار بیان کرد: من چندی قبل پیشنهاد برگزاری کنسرت در ورزشگاهها و اماکن بزرگ را به مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده بودم اما برگزاری کنسرت متفاوت است. تماشاگر کنسرت با تماشاگر فوتبال بسیار متفاوت است ولی اگر دوستان اجازه بدهند ما هم چنین کارهایی را انجام میدهیم اما من واقعا چشمم آب نمیخورد که در یک ورزشگاه صد هزار نفری شرایط برگزاری کنسرت فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها