اخیرا یکی از مسئولان سازمان لیگ که نامش فاش نشده بود، اعلام کرد خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا از دیگر باشگاه‌های ایران جدی‌تر است و در صورتی که نتوانند تا روز نهم شهریورماه اسناد پرداخت بدهی طلبکاران خود را به کنفدراسیون ارسال کنند، از فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف می‌شوند. اظهارات او را مسئولان باشگاه استقلال هم تائید کردند. این باشگاه طلبکاران زیادی دارد.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۷۱

باشگاه پرسپولیس هم طلبکاران زیادی داشت ولی موفق شد بخش اعظمی از بدهیهای خود را بپردازد. آنها حالا به هیچ بازیکن خارجی بدهکار نیستند ولی استقلال نتوانست چنین مشکلی را حل کند. قرمزها فعلا با داخلیها مشکل دارند ولی استقلال هم درگیر پروندههای داخلی است و هم پروندههای خارجی. امیرحسین فتحی سرپرست آبیها در این باره به جامجم ورزشی توضیح میدهد: «هواداران نگران اخباری نباشند که منتشر میشود. ما بدهیها را پرداخت خواهیم کرد و تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف نمیشود. به هیچ وجه این اتفاق نخواهد افتاد و من به هواداران قول میدهم در رقابتهای فصل بعد هم حضور داشته باشیم.»

در حال حاضر چهرههایی چون برهانی، امیرحسین صادقی، رضا عنایتی، آندرانیک تیموریان، مجید غلامنژاد، جواد نکونام و... از جمله کسانی هستند که در کنفدراسیون پیگیر طلب خود شدهاند. استقلال باید پرونده مربیانی چون قلعه نویی و مظلومی را هم حل و فصل کند. خطیر معاون ورزشی باشگاه هم که اخیرا در سفر مالزی همراه با فتحی حضور داشت، در این باره توضیح میدهد: «امیدوارم تا مهلت تعیین شده یعنی 31 آگوست(جمعه) این اتفاق بیفتد. کمیتهای در باشگاه تشکیل شده که کار تسویه حساب با طلبکاران باشگاه را انجام میدهد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها