محمد علی کلی با نبرد بزرگ به شبکه 4 می آید

فیلم سینمایی «عروس شاهزاده» در سبک کمدی رمانتیک، این هفته در قالب جشنواره فیلم‌های اقتباسی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۸۳

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، باشگاه عکاسی، اورکا نهنگ قاتل، گوژپشت ، عروس شاهزاده، بزرگترین نبرد محمدعلی کلی و برفشکن عناوین فیلمهای اقتباسی شبکه چهار سیماست که از 28 مرداد تا 2 شهریور تقدیم علاقهمندان به هنر هفتم میشود.

سینمایی باشگاه عکاسی به کارگردانی استیون سیلور، یکشنبه ساعت 11 در قالب جشنواره فیلمهای تابستانی روی آنتن میرود. این اثر سینمایی که محصول مشترک سینمای فرانسه و آفریقای جنوبی است، سال 2009 تولید شده است. موضوع این فیلم سینمایی به زمان نلسون ماندلا برمیگردد؛ زمانیکه یک عکاس با گرفتن عکسی از یک بچه آفریقایی بیتفاوت از کنار او میگذرد.

اورکا نهنگ قاتل، فیلم ترسناکی محصول سال۱۹۷۷ به کارگردانی مایکل اندرسون است که روز دوشنبه پخش میشود. در این فیلم اقدام ماهیگیری در کشتن یک نهنگ قاتل ماده در حالیکه بچهای در شکم داشت، باعث برانگیخته شدن حس انتقام در زوج نر آن جانور میشود. نهنگ قاتل نر به دنبال شکارچی میرود و در این تعقیب از هوش بالای خود برای رسیدن به مقصودش و کشتن شکارچی گناهکار کمک میگیرد.

فیلم سینمایی گوژپشت به کارگردانی فیلیپ دو بروکا تولید سال 1997 فرانسه، ایتالیا و آلمان سهشنبه روی آنتن میرود. این فیلم بر مبنای یک رمان فرانسوی به همین نام نوشته پلفوال ساخته شد که اولین بار سال 1858 در پاریس انتشار یافت. عروس شاهزاده فیلمی در سبک کمدی رمانتیک و فانتزی به کارگردانی راب رینر است که سال ۱۹۸۷ ساخته شد و روز چهارشنبه از شبکه چهار پخش میشود. در داستان فیلم آمده است: مردی جوان و فقیر به دختر ثروتمندی علاقه پیدا میکند و قصد ازدواج با او را دارد. او با کشتی سفر میکند تا به تجارت پرداخته و کسب ثروت کند، اما ...

فیلم سینمایی بزرگترین نبرد محمدعلی کلی پنجشنبه از این شبکه پخش میشود. این فیلم به بزرگترین مسابقه محمدعلی کلی، قهرمان بوکس جهان اختصاص دارد. اما رقیب او در این مبارزه نه یک حریف قدرتمند ورزشی، بلکه دولت آمریکاست.

برفشکن به کارگردانی بونگ جون هو و با بازی کریس اونز محصول 2013 کره جنوبی است که روز جمعه از شبکه چهار سیما پخش میشود. داستان این فیلم مربوط به دوره یخبندان است که با گرم شدن زمین، تقریبا زندگی تمام جانداران کره زمین را نابود کرده است و حالا نجاتیافتگان در قطاری به نام Snow piercer درحال سفر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها