بازی هفته

بازگشت به قله

این هفته یک پکیج داریم، خوراک گیمرهای قدیمی که دلشان برای گذشته لک زده و حس نوستالژیشان سر به فلک کشیده، همچنین خوراک گیمرهای امروزی که می‌خواهند تاریخ هنر محبوبشان را بیشتر بدانند و خوراک کسانی که بی‌صبرانه منتظر انتشار Shenmue III هستند تا بفهمند این بازی چیست که گیمرهای قدیمی انقدر تعریفش را می‌کنند!
کد خبر: ۱۱۵۹۷۴۸

شنمو، یکی از اثرگذارترین، به یاد ماندنیترین و خوشنامترین عناوینی است که ابتدای دهه 2000 منتشر شد و هنوز هم جایگاه والایی دارد. آن سه دسته افرادی که ذکر کردیم، این هفته میتوانند دوقسمت اول این سری را در قالب یک دیسک (Shenmue I & II) تجربه کنند که سومیاش پس از سالها با همت کارگردان محبوبش، آقای سوزوکی و محبت سونی از طریق کمکهای مردمی، سرمایهای برابر با شش میلیون دلار جمعآوری کرده و در حال ساخت و توسعه است. شنموی اول، با توجه به جهانباز بودنش در آن زمان، المانهای زیادی از انواع سبکها به عاریه گرفته بود – از جمله المانهای نقشآفرینی، شبیهسازی زندگی و شبیهسازی روابط اجتماعی – و گرانترین گیمی بود که تا آن زمان ساخته شد و هزینههای تولید و بازاریابی آن به 47 تا 70 میلیون دلار رسید! البته این را هم باید تاکید کنیم که این نسخه با وجود ریمستر شدن و مهربانیاش با تلویزیونهای 4K، همان گرافیک سابق را دارد. پس انتظار معجزه نداشته باشید و اگر خریدید و دیدید با گرافیک Witcher طرف نیستید، ما را فحش ندهید! این اثر را باید با یک من حس نوستالژی و با عینک همان زمان نگاه کرد و زیباییهایش را با محک خودش سنجید. این پکیج برای پلتفرمهای
Steam, XOne, PS4 عرضه میشود.

جنگ روایی

گیــــم دوســتداشــــتنی و جــذاب

Under Night In-Birth EXE:Late[st]

اولین بار سال 2012 برای دستگاههای آرکید، سپس PS3 و دیگر پلتفرمها منتشر شد. در این اثر که ترکیبی از نُوِل تعاملی و اکشن مبارزهای در حالت دو بعدی است، در نقش جنگجوهایی متعدد ظاهر شده و داستانی حماسی و جذاب را دنبال خواهید کرد. گرافیک اثر، همانطور که گفته شد، دو بعدی است و حال و هوایی انیمهگونه و بسیار جذاب دارد. اگر اهل آثار داستانی و گیرا هستید، این عنوان را در سبک اکشن، مبارزهای دو بعدی و نُوِل تعاملی از دست ندهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها