فرشید اسماعیلی ستاره این روزهای استقلال؛

برای قهرمانی می‌جنگیم

فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال روی دور درخشش افتاده و فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در استقلال داشته؛ هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشید و جزو بهترین‌های لیگ برتر بود. فرشید هر چند در بین بهترین‌های فوتبال ایران جایی نداشت ولی از نظر هواداران جزو بهترین‌ها بود. او امسال هم خیلی زود شروع به درخشش کرده است. اسماعیلی که در بازی‌های اول تیمش عملکرد نسبتا خوبی داشت در بازی تراکتورسازی قدرتنمایی کرد. فرشید در این مسابقه عملکرد خوبی داشت. او یک گل ساخت و یک گل هم زد تا بهترین بازیکن زمین باشد.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۸۶

اسماعیلی درباره برد استقلال برابر تراکتورسازی میگوید: «این مسابقه برای ما خیلی مهم بود. در دو بازی قبلی برد میخواستیم ولی به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد. دیدار تراکتورسازی بهترین زمان بود تا بتوانیم برنده شویم. هواداران زیادی هم آمده بودند و حمایت کردند. باید هر طور شده در این مسابقه برنده میشدیم. همه چیز برای یک شب خوب مهیا بود. باید این بازی را میبردیم. خوشحالم که تیم کاملتر و بهتر شده است. در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و مستحق برد بودیم. حتی میتوانستیم با اختلاف بیشتر از سه گل ببریم.خدا را شکر جلوی هواداران استقلال شرمنده نشدیم. واقعا سنگ تمام گذاشتند و وقتی به استادیوم آمدیم، لذت بردیم.»

فرشید از جمله بازیکنانی است که همواره حضور تماشاگران به او انرژی زیادی میدهد: «دقیقا همینطور است. دلخوشی ما همین هواداران هستند. واقعا سنگ تمام میگذارند و امیدوارم امسال بتوانیم نتایج خوبی بهدست بیاوریم. خدا را شکر تیم خوبی داریم. بچهها با انگیزه هستند. دوست داریم کار بزرگی در استقلال انجام بدهیم. انشاءا... بتوانیم در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم. همه ما هدفی جز موفقیت تیم نداریم.»

اسماعیلی از بازیکنان استقلال هم تعریف و تمجید میکند: «انصافا همه با تمام وجود کار میکنند و زحمت میکشند. همه از هم حمایت میکنند. افتخار میکنم کنار این بچهها هستم. دغدغه همه ما این است که استقلال موفق شود تا دل هوادار شاد شود.»

استقلال حالا در اوج است؟ اسماعیلی پاسخ میدهد: «ما تازه اول راه هستیم. مسیر خیلی طولانی در پیش داریم. هفته سوم لیگ برتر بود و باید هفتههای زیادی بازی کنیم. تلاش ما این است که هر بازی بهتر شویم. کادر فنی هم خیلی خوب با بچهها کار میکند.» فرشید حرفهای خود را اینطور تمام میکند: «برای قهرمانی میجنگیم. این هدف ماست. دوست داریم قهرمانی را در پایان فصل به هواداران هدیه دهیم. البته ما سال گذشته هم یک جام به دست آوردیم ولی امسال میخواهیم در هر سه جام آسیا، حذفی و لیگ برتر، مدعی باشیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها