# تولید ملی ـــ حمایت
کد خبر: ۱۱۵۷۸۰۰

قریشی از گرگان:

حمایت از تولید ملی با نبود حمایت دولت رو به فراموشی است و کارگاهها و کارخانههای تولیدی به علت افزایش هزینه تولید رو به تعطیلی میروند، شعار حمایت از تولید ملی بدون پشتیبانی دولت غیرممکن است.

# استخر ـــ آب شرب

کیانی از تهران:

چرا سازمان آب مشترکان پرمصرف و افرادی را که از آب شرب برای پر کردن استخرهای خانگی استفاده میکنند، جریمه نمیکند؟ برخورد شدید با این افراد حداقل کار مفید سازمان آب برای حمایت از شهروندان است.

# احتکار ـــ خودرو

آذرپناه از ساری:

خودرو افزایش قیمت دوباره داشته است و فاصله قیمت فروش خودرو بین کارخانه و بازار آزاد بسیار زیاد است که متاسفانه احتکار خودرو و دست دلالان عامل اصلی این گرانیهاست.

# گرانی ـــ مرغ ـــ تخممرغ

فصیحی از تهران:

بازهم مرغ و تخممرغ افزایش قیمت داشته و دود این گرانی مانند همیشه به چشم مردم کم درآمد میرود.

# شعبده با ـــ حقوق یک میلیونی

جمعی از شهروندان:

کدام یک از مسئولان توان
امرار معاش با حقوق یک میلیون تومان در ماه را دارند؟ این مبلغ حتی برای 15 روز نیز کافی نیست، این درحالی است که بسیاری از مستمری‌بگیران و کارگران همین مقدار حقوق را دریافت می‌کنند.

# آب ـــ تهدید

جلیلی از تهران:

چرا سازمان آب تهدید به افزایش قیمت آب‌بها می‌کند؟ مگر تاوان ناکارآمدی این سازمان در جمع‌آوری آب‌های سطحی و نبود باراش باران را مردم باید بدهند؟

# احتکار ـــ موادغذایی

قلندری از تهران:

بعضی از سوپرمارکت‌ها مواد غذایی و کنسروها را احتکار کرده‌اند و منتظر افزایش قیمت هستند و می‌گویند کارخانه‌ها به علت تولید کم، این مواد غذایی را توزیع نمی‌کند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها