معاون سیما در مراسم تجلیل از برگزیدگان مرکز تولید و فنی:

انعکاس مناسبت های دینی و ملی مدیون تلاش عوامل تولید و فنی

دکتر میرباقری در مراسم تجلیل از کارکنان مرکز تولید و فنی سیما انعکاس مناسبت های دینی و ملی را مدیون تلاش عوامل این مرکز دانست.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۴۲
انعکاس مناسبت های دینی و ملی مدیون تلاش عوامل تولید و فنی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صداوسیما؛ در آیین بزرگداشت برترین های مرکز تولید و فنی از لوگوی شهرک تلویزیونی و سینمایی مرحوم علی حاتمی رونمایی شد.
در این مراسم که به دنبال ارزیابی عملکرد عوامل فنی و تولید این مرکز در سال های 95 و 96 برگزار شده بود از 66 تن از کارگردان، تصویربردر، صدابردار، نورپرداز، مهندس، کمک مهندس، منشی صحنه، دوبلور و مترجم دوبلاژ قدردانی شد.
دکتر میرباقری در جمع همکاران مرکز تولید و فنی سیما رسانه ملی را از پرافتخارترین سازمان های بعد از انقلاب اسلامی توصیف کرد که توانسته در حوزه های اطلاع رسانی، آموزش و تفریح و سرگرمی کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذارد.
وی رسانه ملی را گنجینه تجربیات ارزشمندی دانست که با وجود کمبودها و تحریم ها توانسته در عرصه جهانی خوش بدرخشد.
نوروز، محرم، رمضان، دفاع مقدس و دهه فجر از جمله مناسبت هایی بود که معاون سیما نام برد و تولید برنامه هایی متناسب با این روزها را نتیجه زحمات خانواده بزرگ صدا وسیما دانست.
دکتر میرباقری ایران را کشور مناسبت ها خواند و افزود: تقریبا دو سوم سال در مناسبت های ملی و مذهبی به سر می بریم و صدا و سیما برای همه این رویدادها برنامه ای متناسب روی آنتن می برد که حاصل تلاش های شما همکاران است.
وی تاکید کرد: با وجود افزایش شبکه های ماهواره ای و مجازی در زمینه تعامل و فرهنگ سازی صدا وسیما دست برتر را دارد. این برتری ناشی از فهم عمیق و آشنایی برنامه سازان ما با مخاطب است.
وی با اشاره به تولید برنامه های انتخاباتی با بالاترین استانداردهای بین المللی از عوامل فنی و تولید سیما قدردانی کرد. معاون سیما دو دهه حضور موثر مرکز تولید و فنی سیما در تمامی عرصه های برنامه سازی را نتیجه تلاش این مرکز دانست و افزود: وظیفه نیروهای توانمند این مرکز انتقال تجربیات دربازه زمانی 5 تا 10 ساله به نیروهای جوان است. نیرویی که آینده سازان کشور هستند و از خصوصیات دوران کودکی و نوجوانی با اخرین فن آوری ها آشنایی دارند.
مجید شعبان پور رئیس مرکز تولید و فنی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز گفت: 18 سال پیش با هدف بهینه سازی و تمرکز تجهیزات و امکانات سازمان مرکز تولید و فنی سیما تشکیل شد.
وی تولید با کیفیت را مهمترین دغدغه نیروهای این مرکز دانست و افزود: ارتقاء تجهیزات، زیرساخت ها و نیروی فنی و تولیدی از مهمترین برنامه های این مرکز بوده و در همین راستا شورای اندیشه ورزی مرکز راه اندازی شد.
زیرساخت های استاندارد مرکز موضوعی بود که مهندس شعبانپور بر آن تاکید کرد و گفت: زیرساخت های خوب و کارشناسانه مرکز باعث شده تا با وجود گذشت سالیان طولانی و افزایش شبکه ها همچنان پروژه ها بدون وقفه به آنتن برسد.
مهندس شعبان پور توسعه بخش های مختلف همچون استودیوها، واحدهای سیار و شهرک سینمایی، را از اولویت های مورد نیاز مرکز دانست و اضافه کرد: در کنار توسعه و بهینه سازی تجهیزات جذب نیروهای مستعد و کارآمد جوان در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم این نیروها با بهره گیری از تجربیات همکاران دیگر کار ها را به دست گیرند.
در حاشیه این مراسم احمد امیر حائری قائم مقام مرکز تولید و فنی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سیما با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد همکاران فنی و تولید مرکز گفت: همکاران ما در دوره های زمانی مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرند و از این لحاظ می توان تولید و فنی سیما را از بخش های پیشرو در رسانه ملی دانست.
وی همچنین تاکید کرد: مرکز تولید و فنی سیما به دنبال ارائه خدمت رسانی در زمینه تجهیزات فنی و نیروی انسانی در تمامی بخش های تولید تلویزیونی سازمان حضوری موثر دارند. همین موضوع باعث شده تا ارزیابی کیفی سالانه در پرونده هر یک از دوستان اهمیت یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها