مقابله با ایران هراسی مهمترین هدف جدیدترین شبکه معاونت برون مرزی است

پایان آموزش مجریان آفریقایی و آغاز پخش اینترنتی HausaTV

بینندگان این شبکه برون مرزی صداوسیما، در آفریقا و سراسر جهان با مراجعه به نشانی www.hausatv.com حتی با اینترنت کم سرعت، می توانند در تمام ساعات شبانه روز، نمونه برنامه های آن را مشاهده کنند.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۸۰
پایان آموزش مجریان آفریقایی و آغاز پخش اینترنتی HausaTV

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی هوسا تی وی، مردم هوسایی به دریافت اخبار از طریق گوشی های موبایل علاقه زیادی دارند و زبان رسمی 82 در صد از هوسا زبان ها، انگلیسی است.

بنابراین در مرحله اول، هر روز یک بسته چهار ساعته، شامل نمونه هایی از انواع برنامه‌های تلویزیونی همراه با یک بخش خبری VOH (صدای قلب ها) به دو زبان هوسایی و انگلیسی قابل دریافت شده و به زودی پخش اخبار روزانه تلویزیونی نیز از استودیوی مجازی HausaTV آغاز خواهد شد.

برنامه‌های چهار ساعته کنونی، شامل انواع مستندها و فیلمها، سریال ها و گفتگوهای کارشناسی، موسیقی، گردشگری و اخبار، در پنج نوبت در شبانه روز تکرار می‌شود تا بینندگان در ایران و آفریقا و سراسر جهان، مطابق با افق کشورهای خود و اوقات فراغتشان، به صورت 24 ساعته با مراجعه به نشانی www.hausatv.com ، برنامه‌های متنوعی را مشاهده کنند.

روابط عمومی HausaTV همچنین اعلام کرد : تاسیس این شبکه براساس اقتصاد مقاومتی و با صرفه جویی کامل همراه بوده و با توکل بر الطاف خداوند متعال، مقدمات برنامه سازی در آفریقا فراهم شده است و در صورت تخصیص امکانات و بودجه، آمادگی لازم برای آغاز فوری پخش ماهواره ای و رسمی جود دارد.

گفتنی است با هدف صرفه جویی در هزینه های ارزی، دوره آموزشی مجریان هوسازبان این شبکه اخیرا با موفقیت به پایان رسیده است. مجریان آفریقایی این شبکه از متخصصان دانشگاهی مقیم ایران انتخاب شده اند و مهارت های اجرای برنامه های تلویزیونی را در ماه های گذشته در شبکه HausaTV فراگرفته اند.

مقابله با ایران هراسی و آفریقا هراسی، حمایت از صادرات کالاهای ایرانی و خدمات فنی مهندسی و پزشکی متخصصان ایرانی به آفریقا و توسعه همکاری های ایران وآفریقا، از جمله مهمترین اهداف جدیدترین شبکه معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما می باشد.

قاره آفریقا ؛ سرزمین فرصت‌های قرن حاضر و آینده نامیده شده و همواره مورد توجه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، چین، هند، روسیه و ژاپن بوده است. در سال های اخیر عربستان، ترکیه، قطر و امارات نیز به جمع سرمایه گذاران درآفریقا اضافه شده اند. پیش از این کشورهای مذکور رسانه های متعددی را در آفریقا تاسیس کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها