زلاتکو کرانچار همراه با تیم امید به بازی‌های آسیایی می‌رود و همه امیدوارند بعد از 18 سال دوباره ایران بتواند قهرمان رقابت‌ها شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۸۴

خیلیها تصور میکردند حضور کرانچار در تیمملی بار دیگر آتش اختلاف بین تیم ملی بزرگسالان و امید را شعله ور میکند. کرانچار اما حالا صحبتهایی میکند که بسیار مثبت است. او ابتدا در پاسخ به این سوال که اخیرا کیروش گفته بود نگران این است که شما، برانکو و قلعه نویی برنامههای او را در تیم ملی به هم بریزید، میگوید: من الان خودم عضوی از فدراسیون فوتبال هستم. مشکلی از طرف من برای برنامههای تیم ملی پیش نمیآید. قبلا فقط من آن حرفها را نزدم. برانکو و قلعه نویی هم گفته بودند. خب ما در آن زمان همراه با باشگاه مان به مراحل بالاتر رسیده بودیم. الان هم نظرم تغییر نکرده است. اگر میتوانستیم در رده باشگاهی مدال بیاوریم هم افتخار بزرگی برای ایران بود. هر سه ما بنا داشتیم به فوتبال ایران کمک کنیم، ولی فکر نمیکنم سوءتفاهمی بین من و کیروش پیش بیاید.

او در پاسخ به این که آیا هدفش حضور در تیم ملی بزرگسالان ایران است؟ میگوید: هدف ما در حال حاضر فقط این است که بتوانیم بازیکن خوب تربیت کنیم و تحویل تیم بزرگسالان بدهیم، فارغ از اینکه سرمربیاش چه کسی باشد. الان کی روش نسلی دارد که دو بار در جام جهانی حضور داشتهاند. با این وضعیت میتوانند دستاوردهای بزرگتری داشته باشند و با یک مدال از جام ملتها برگردند.

او در پاسخ به این که آیا تعاملی با کیروش دارد، توضیح میدهد: نه وقتی من آمدم ایشان درگیر جام جهانی بود ولی از الان به بعد حتما خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها