اپلیکیشن PhotoPills یک ابزار حرفه‌ای برای عکاسان است. عکاس‌هایی که از دوربین‌های حرفه‌ای استفاده می‌کنند و زمان زیادی را برای تنظیم آن می‌گذارند، می‌توانند از اپ PhotoPills استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۸۰

PhotoPills با استفاده از موقعیت ماه و خورشید، ساعت روز و نور محیط بهترین شرایط ممکن برای عکاسی را پیشبینی کرده و به شما اطلاع میدهد که تنظیمات مختلف دوربین را دقیقا روی چه حالتی قرار دهید. نتیجه استفاده از PhotoPills بسیار بهتر از سیستم خودکار دوربین است و به شما کمک میکند دوربینتان را مانند یک عکاس حرفهای تنظیم کنید. شاخصههای اصلی مانند ویزور، سرعت شاتر، دریچه دیافراگم، ایزو و… در این اپ قابل مشاهده است و کار را برایتان راحت میکند. علاوه بر این PhotoPills حتی کار را حرفهایتر هم میکند؛ کافی است بگویید با چه دوربین و چه لنزی در حال عکاسی هستید تا از فاصله لازم با اجسام تا هر تنظیم دیگری را از این اپ دریافت کنید. در بخش واقعیت افزوده اپ میتوانید تمام این تنظیمات را در دوربین گوشی به صورت AR روی تصویر ببینید. تمام اطلاعات به صورت دوبعدی نمایش داده میشوند و درک عمیقی از هر زاویه یا هر جسمی را به شما انتقال میدهد. پس اگر میخواهید یک عکاس حرفهای باشید و اعداد پیچیده تنظیمات دوربین شما را میترساند، با PhotoPills شروع کنید. این اپلیکیشن برای گوشیهای اندرویدی رایگان است، ولی دارندگان آیفون باید 10دلار پرداخت کنند.

ظاهری زیبا برای اندروید

اپلیکیشنIcon pack با نام کامل Icon Pack - Android Oreo 8.0 یک ابزار مناسب برای کسانی است که میخواهند رنگ و بوی تازهای به سیستمعامل اندرویدی خود بدهند و ظاهرش را به اندروید 8 نزدیک کنند. البتهIcon pack فقط یک قالب برای گوشی نیست و به شما کمک میکند تا هر کدام از اپهای گوشی خود را تغییر دهید و آیکونی جدید برایش انتخاب کنید. جالب است بدانید این نرمافزار محبوب توانسته رتبه 8/4 از 5 را در گوگل پلی کسب کند. کار کردن با این اپ بسیار راحت است و شاید مهمترین نکته این باشد که کاربر با هیچ تبلیغی روبهرو نیست و این اپ رایگان بدون آگهیهای عذابآور روی گوشی شما کار میکند. Icon Pack به رابط کاربری محدود نمیشود، حتی صداها، زنگها و اعلانها نیز قابل تغییر است.

نینجا سرعتی

بازی Ninja dash شما را با تمام وجود به دنیای مرموز این جنگجویان ژاپنی میبرد. دنیایی که باید با پلیدیها بجنگید و با سریعترین عکسالعملها به جنگ دشمنانتان بروید. داستان بازی از آنجا شروع میشود که شما به عنوان یک جنگجو، دوران آموزش نینجایی خود را پشت سر گذاشتهاید و حالا باید به نینجا جنگجوی نهایی تبدیل شوید و به دنیای واقعی پا بگذارید. اگر از این ژانر خوشتان میآید و دلتان برای یک عنوان جدید و سرگرمکننده لک زده است، حتما بازی Ninja dash را امتحان کنید. این بازی اکشن در گروه بازیهای runner قرار میگیرد، با این تفاوت که رکوردی در کار نیست و شما باید از مرحلهای به مرحله دیگر بروید و بیشتر از قبل پیشرفت کنید. گرافیک، موسیقی و فیزیک بازی برگ برنده این بازی نینجایی جدید است که میتواند نظر شما را جلب کند.

از فلافلی تا کبابی

تا حالا فکر کرده اید یک رستوران داشته باشید؟ ساندویچی یا حتی فلافلی چطور؟ دوست دارید این کار را هم تجربه کنید؟ مشتریها را یکی پس از دیگری راضی از مغازه بدرقه و حال و هوای تازهای را تجربه کنید؟ همه این کارها با بازی جذاب و ایرانی باباپز امکانپذیر است. در این بازی شما کسب و کارتان را از یک فلافلی شروع میکنید. بعد از چند مرحله ساندویچ سوسیس و همبرگر هم به منوی شما اضافه میشود و مشتریها پاشنه در مغازه شما را در میآورند. حالا وقتش رسیده تجربه تازهای را پشت سر بگذارید و سراغ اداره کردن یک کبابی یا پیتزایی بروید. طولی نمیکشد که کل رستورانهای شهر تهران توسط شما مدیریت میشود و همه عاشق غذاهای باباپز میشوند. اگر فکر میکنید این بازی مرحلهای چندان نمیتواند جذبتان کند، حتما یک بار امتحان کنید تا حسابی درگیر این بازی خوش ساخت و روان ایرانی شوید.

نبض بازار در دست شما

روزهای عجیب و غریب اقتصاد ایران هر روز عجیبتر میشود و قیمتها از ارز و طلا گرفته تا قطعات کامپیوتری و… هر لحظه تغییر میکند. این تغییرات طوری به زندگی ما گره خورده که هر لحظه میخواهیم از آن باخبر شویم و لحظه به لحظه اخبار آن را دنبال کنیم.

اپلیکیشن قیمتها، ابزاری است که میتواند کار شما را راه بیندازد. شما میتوانید با این اپ، قیمت زنده و لحظهای شاخصهای ارز و طلا و فلزات گرانبها و قیمتهای بهروز کالاها را دنبال کنید. همچنین میتوانید اخبار، گزارشها، تحلیلها و حتی نمودارهای تغییرات بازار را در اپلیکیشن فارسی زبان قیمتها ببینید. این اپلیکیشن توسط شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا و جواهر توسعه داده شده است و قیمتهای واقعی در اختیار کاربرانش قرار میدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها