رانویر سینگ، بازیگر فیلم کارن جوهر

‌ماهی بزرگ در قلاب صیاد بالیوودی

کارن جوهر، تهیه‌کننده و فیلمساز سرشناس بالیوود که لقب صیاد ستارگان را دارد، فیلم تازه‌اش را با بازی رانویر سینگ می‌سازد. به همین دلیل، رسانه‌های گروهی هند از صید یکی از شاه ماهی‌های سینما توسط این کارگردان یاد می‌کنند. نزدیکان شرکت فیلمسازی کارن جوهر می‌گویند دو طرف بعد از مذاکراتی چند هفته‌ای، به توافق رسیده‌اند. کلید فیلمبرداری این فیلم بدون نام، اوایل سال 2019 زده می‌شود و در اواخر همین سال هم روی پرده سینماها می‌رود.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۷۵

به نوشته سایت بالیوود هنگاما، نکته جالب در ارتباط با این درام پرتنش جوان پسند، دو قهرمانه بودن آن است. بنابراین، بزودی نام دومین بازیگر مرد اصلی فیلم هم اعلام خواهد شد. شنیدهها حکایت از آن میکند که جوهر هنوز بازیگر این نقش را انتخاب نکرده است. در مقابل این دو بازیگر مرد، یکی از بازیگران زن جوان و سرشناس بالیوود بازی خواهد کرد. اطلاعی از داستان فیلم و چند و چون آن در دست نیست، اما میتوان حدس زد که این داستان درباره دو دوست صمیمی است که وقوع اتفاقاتی دوستیشان را به چالش میکشد.

این درام پرتنش اولین فیلم کارن جوهر در مقام کارگردان پس از درام پرفروش «مشکل این دل» در سال 2016 است. او که پسر یاش جوهر تهیهکننده و فیلمساز کلاسیک هندی است، بعد از مرگ پدرش وارث شرکت فیلمسازی او شد. کارن جوهر حدود دو دهه قبل با درام خانوادگی «اتفاقی میافتد/ کوچ کوچ هوتاهه» با بازی شاهرخ خان و کاجول، فعالیت فیلمسازیاش را شروع کرد. موفقیت کلان مالی و انتقادی فیلم، باعث شد تا کارن جوهر فعالیت فیلمسازی را ادامه دهد.

رانویر سینگ که بازیگری را حدود 5سال قبل آغاز کرد، این روزها موفقترین بازیگر جوان بالیوود است. او تا پایان سال جاری میلادی فیلمهای «پسر گالی» را در کنار آلیا بهات روی پرده سینماها میفرستد.

سینگ که هماکنون مشغول بازی در «سیمبا» ساخته روهیت شتی است، پس از آن جلوی دوربین «1983» کبیر خان ظاهر خواهد شد.

رانویر سینگ فصل گذشته درام دورهای تاریخی «پاد ماوات» را روی پرده سینماهای هند داشت. این اثر جنجالی و پرسروصدا با فروشی 280 کروری ، تا به امروز دومین فیلم پرفروش سال 2018 جدول گیشه نمایش سینماهای این کشور آسیایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها