پسری جوان به نام الکس اهل انگلیس که از بدو تولد به بیماری عجیبی مبتلا بود پس از سختی‌های فراوان به کمک یک متخصص در زمینه مد و زیبایی توانست بدون ترس و نگرانی از منزل خارج شود. پوست الکس به محض قرار گرفتن در معرض خورشید شروع به فعل و انفعالاتی عجیب می‌کند که در مدت‌زمانی کوتاه دچار سوختگی شدید می‌شود. از این رو الکس از دوران کودکی تا همین اواخر که با یک متخصص زیبایی و مد آشنا شود مجبور به استفاده از لباسی عجیب مانند زنوبرداران بود تا به این شکل از مضرات اشعه خورشید در امان باشد.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۲۴

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اما با واردشدن زنی به نام «ZOE» به زندگی آنها، ورق برگشت و زندگی روی دیگری به این خانواده نشان داد، این متخصص با استفاده از ترکیب مواد خاص و تجزیه و تحلیل پوست الکس موفق به ساخت یک ماسک با شباهتی فراوان به پوست انسان شد که این جوان بتواند با ماسک تازهاش که خانم متخصص از آن به عنوان پوست دوم الکس یاد میکند، بدون نیاز به لباس مخصوص از منزل خارج شده و پا به دنیای بیرون بگذارد.

این ماسک هوشمند، در برابر اشعه UV بسیار مقاوم بوده که با استفاده از آن دیگر الکس مجبور به حبس کردن خود در لباس بسیار گرم و کلافهکننده قبلی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها