مرتضی پورعلی‌گنجی هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است. شایعات این روزها درباره آینده او زیاد است.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۳۹

روز گذشته نشریه انگلیسی دیلی میل خبر داد او احتمالا در برایتون همبازی جهانبخش خواهد شد. این باشگاه انگلیسی به دنبال یک مدافع مستحکم میگردد و طبیعتا مرتضی که بازیکن آزاد است، هم میتواند برایشان خریدی به صرفه باشد و هم مناسب. در همین حال ترکیهایها میگویند او با باشگاه ترابوزان توافق کرده است. سایت «فوتو مچ» ترکیه مدعی شد که پورعلیگنجی در خلال روزهای آینده برای انجام تستهای پزشکی به ترکیه میآید و قرارداد سه ساله اش را با تیم ترابوزان اسپور امضا خواهد کرد. وحید امیری، هافبک فصل گذشته پرسپولیس هفته گذشته رسما به این تیم ترکیهای پیوست. بحث نزدیکی امضای قرارداد
سید مجید حسینی، مدافع استقلال با ترابوزان اسپور نیز در رسانههای ترکیه داغ است.

ارزانی در سلتیک

دنیل ارزانی ستاره ایرانی تبار تیم ملی استرالیا، به مدت دو فصل به طور قرضی به سلتیک خواهد پیوست. براساس گزارش روزنامه دیلی رکورد اسکاتلند، ارزانی با بازیهای خوب خود برای استرالیا در جام جهانی 2018 مورد توجه تیمهای بزرگ قرار گرفته ،اما با توجه به ارتباطاتی که منچستر سیتی با ملبورن سیتی دارد، این تیم انگلیسی از شانس بالایی برای جذب ارزانی برخوردار است.از سوی دیگر ارتباط نزدیک سیتی با باشگاه سلتیک ـ قهرمان اسکاتلند ـ باعث شده این تیم اسکاتلندی هم در صف اول بهره‌‌گیری از ارزانی قرار بگیرد. ارزانی گذرنامه اتحادیه اروپا را ندارد و بنابراین ورود به یک باشگاه انگلیسی مشکل است، اما الزامات فدراسیون فوتبال اسکاتلند برای کسب مجوز کار راحت تر است و راه را برای این بازیکن متولد ایران به سلتیک هموار میکند. برندان راجرز، سرمربی سلتیک هم تائید کرد این باشگاه علاقهمند است ارزانی را در اختیار بگیرد. راجرز به خبرنگاران در گلاسگو گفت: «تمام چیزی که میدانم این است که او یک جوان استرالیایی و بازیکن بسیار با استعدادی است و به جام جهانی رفت و در آنجا بسیار خوب بازی کرد.»

احتمال بازگشت جابر انصاری

بعد از جدایی مامه بابا تیام از استقلال و در شرایطی که مشخص نیست آبیها با علی قربانی برای ادامه همکاری به نتیجه برسند، حالا صحبت از بازگشت جابر انصاری به استقلال هم شده است. جابر انصاری که پس از هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در فهرست خروجی استقلال قرار گرفته بود با منتفیشدن حضور مامه تیام و سرور جپاروف در این تیم طبق صلاحدید مسئولان باشگاه، در فهرست بازیکنان قرار گرفت. قطعا استقلالیها خاطرشان هست قربانی و انصاری در فصل گذشته بارها و بارها به خاطر از دست دادن موقعیتهای گلی که نصیبشان شده بود، چقدر مورد محبت سکوها! قرار گرفتند و استقلالیها امیدوارند مرتضی تبریزی هر چه زودتر به تیم آنها بیاید تا با حضور احتمالی او و همچنین ادامه درخشش الهیار صیادمنش، خیالشان بابت خط حمله راحت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها