اگر نذری دارید یا نیتی، می‌توانید از کدهای دستوری تلفن همراه استفاده کنید

هشتـگ هشـت!

روزی روزگاری کسی تصور نمی‌کرد هر زمانی از هر جایی با لمس چند دکمه بتوان نذری ادا کرد یا در موقوفه‌ای شریک شد، اما حالا با کد دستوری *8# و سامانه وقف و نذر رضوی می‌توان خیلی کارها کرد؛ نذری ادا کرد، به نیازمندان کمک کرد، سهمی در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد داشت و... .
کد خبر: ۱۱۵۵۳۲۳

سامانه وقف و نذر رضوی به نشانی https://nazr.razavi.ir در کنار کد دستوری *8# در اختیار عاشقان حضرت دوست قرار گرفته تا تولیت آستان مقدسش را برای کمک به نیازمندان حقیقی یاری کنند.

نیازمندان واقعی : آستان قدس رضوی نیازمندان واقعی را شناسایی کرده و صدقات افراد را به دست نیازمندان و محرومان در سراسر کشور و حتی نقاط دور افتاده میرساند. از طریق سامانه هشتگ هشت ستاره، میتوان انتخاب کرد صدقهمان در چه موردی هزینه شود؛ از گزینههای پیشنهادی در این سامانه میتوان به ایجاد اشتغال، کمک به ایتام، تأمین جهیزیه نیازمندان، درمان محرومان و تأمین مسکن برای افراد کم بضاعت اشاره کرد.

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد: یکی از امکاناتی که در این سامانه طراحی شده، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و بازگشت آنها به کانون خانواده است که با وارد کردن مبلغ مورد نظر در این سامانه و تجمیع کمکهای مردمی انجام میشود.

نذر آقا: برای ادای نذر امام رضا(ع) تنها راه رسیدن به ضریح مقدس ایشان نیست؛ سامانه نذر امکانش را فراهم میکند و میتوان با ورود به به بخش نذر عام، هدایا و نذورات را پرداخت کرد.

توسعه صحن و سرای رضوی: مساحت حرم مطهر رضوی از 12 قرن پیش که بدن مطهر حضرت رضا(ع) در آن دفن شد تا پیروزی انقلاب اسلامی فقط محدود به دو سه رواق مرکزی بود، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به حدود صد هکتار رسیده است. نگهداری و توسعه این قطعه از بهشت هزینههایی دارد و میتوان از طریق سامانه نذر در این امر شریک شد.

ثواب زیارت زائران : هزینههای اعزام و میزبانی یک زائر برای سه شب اقامت در مشهد 150 هزار تومان برآورد شده که میتوان آن را تقبل کرد.

غذای حضرتی: مهمان شدن بر سر سفره کریمانه حضرت رضا(ع) در مهمانسرای حضرت یکی از آرزوهای مشترک همه زائران است. میتوان برای مهمانسرای حرم نذر کرد و از طریق سامانه نذر آن را پرداخت.

نذر قرآن: هر کس تمایل دارد سهمی در قرآنهای حرم داشته باشد، کافی است مبلغ مورد نظرش را در این سامانه پرداخت کند. با توجه به یکپارچگی قرآنهای حرم، هدیه هر جلد وزیری قرآن به طور میانگین 15 هزار تومان و هدیه هر جلد رحلی هم 23 هزار تومان برآورد شده است.

فرشهای حرم: برای مشارکت در نذر فرش نیز میتوان مبلغ مورد نظر را از طریق سامانه پرداخت کرد. هزینههای یک فرش بر اساس اندازههای مختلف در دو نوع دستی و ماشینی مشخص شده است.

سهمی از خشتهای زائر شهر : آستان قدس رضوی پروژه عظیم زائرشهر رضوی را برای اسکان رایگان و ارزان قیمت زائران کم درآمد اجرا میکند.

نذر کتاب : همه جور نذری باشد و نذر کتاب نباشد؟ سامانه نذر ، برای هر جلد کتاب در حوزه کودک ده هزار تومان و در حوزه بزرگسال 15 هزار تومان در نظر گرفته است.

سنت قربانی: با سامانه نذر میتوان در تهیه گوشت قربانی و توزیع بین محرومان شریک شد چه قربانی مشارکتی باشد، چه با پرداخت 650 هزار تومان معادل یک راس گوسفند.

به یاد ایتام : برای دستگیری و کمک به آنها میتوان به هر میزان وجه نقد از طریق این سامانه پرداخت کرد تا گرهای از مشکلات آنها باز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها