همزمان با فرارسیدن سالروز ترور رهبر معظم انقلاب و شهدای هفتم تیر توسط منافقین و برگزاری نشست سالانه این گروه تروریستی در پاریس، کاربران توییتر با هشتگ "BanTerrorOrg" به بازخوانی جنایات منافقین پرداختند.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۵۰

ترور بیش از 17 هزار ایرانی در جریان درگیریهای دهه 60 و همدستی و کمک به صدام در دوران دفاع مقدس تنها بخشی از کارنامه ننگین این گروه تروریستی است.

وحید یامینپور

زیباترین تعبیر درباره منافقین از زبان امام راحل بیان شده: «ننگتان باد ای تفالههای شیطان و عارتان باد ای خود فروختگان به جنایتکاران بینالمللی که در سوراخها خزیده و در مقابل ملتی که در برابر قدرتها برخاسته است به خرابکاریهایی جاهلانه پرداختهاید.»

امیر نجفی

منافقین در اداره سانسور استخبارات عراق مشغول کار شده بودند و وظیفه عملیات روانی و تخریب روحیه رزمندهها را برعهده داشتند، از نامههای اسرا کپی میگرفتند و بعدا با همان اطلاعات نامه جعلی مینوشتند مثلا به دروغ به رزمندهها خبر میدادن که مادرشون فوت شده!»

محمد خجسته

سران منافقین به شکنجهگران گفته بودند اگر به کسی که شکنجهاش میکنند آب بدهند به آرمانهای سازمان خیانت کردهاند و مستحق مجازات مرگند!دادن هر گونه آب و غذا به زندانیان اکیدا ممنوع بود.

نفیسه سادات موسوی

ترامپ، متحد درجه یک منافقین ، نقاب از چهره اوباما برداشت و آمریکای واقعی بدون روتوش را به نمایش گذاشت. حمایتهای آمریکا - و اسرائیل - از این گروهک پلید، ریشهدار تر از این حرفهاست.

علی قلهکی

سال ۹۰ تا ۹۲ قیمت مرغ با تورم ۱۲۲درصد مواجه شد، فکر میکنید علت چه بود؟! مجاهدین خلق(منافقین) روی آب با کشتیهای که حامل کنجاله سویا به مقصد ایران بودند، تسویه حساب کرده و کشتی را مجبور به بازگشت میکردند اینان، جلادان همیشگی تاریخند از مرصاد تا پاریس!

سیدسجاد

پدر دموکراسی (آمریکا) و مهد دموکراسی (فرانسه) برای اشاعه #دموکراسی تو ایران دست به دامن گروهی شدند که اعضاش حق انتخاب محل زندگی و همسر خودشونم ندارند چه برسه به انتخاب رهبران سازمان...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها