حکم 61 سال زندان مرد سه زنه که پس از بازگشت از ماه عسل با همسر سومش، پدرزن همسر دومش را ربوده و وی را به‌شدت شکنجه کرده بود دیروز در دیوان عالی کشور مهر تائید خورد. به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از خرداد‌ماه سال گذشته به دنبال شلیک چندین گلوله در خانه‌ای در کوهدشت در دستور کار پلیس قرار گرفت. همسایه‌ها که از شنیدن صدای شلیک گلوله شوکه شده بودند با پلیس تماس گرفتند. پلیس به خانه مورد نظر رفت اما دریافت عامل شلیک مرد 41 ساله‌ای به نام علی بوده است که با گروگان گرفتن پدر زنش خانه عمویش را ترک کرده و همراه دو همدستش گریخته است.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۰۱

پلیس با اطلاعاتی که از عموی علی بهدست آورد به ردیابی عامل شلیکهای شبانه پرداخت و وی را در بیابانهای کوهدشت بازداشت کرد. دو همدست علی اما به محض روبهرو شدن با مأموران پلیس گریختند و هیچ ردی از آنها به دست نیامد. در این بین پدر زن علی به نام عباس به مأموران گفت که از یک روز قبل در دام داماد خشن گرفتار شده و علی او را از تهران و مقابل محل کارش ربوده و پس از ساعتها شکنجه وی را به خانه عمویش در کوهدشت منتقل کرده بود. با افشای این ماجرا علی لب به اعتراف گشود و به ربودن پدر همسر دومش اعتراف کرد. وی انگیزه آدم ربایی را اختلاف با شاکی اعلام کرد. علی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که همچنان ردی از دو همدست فراری وی به دست نیامد.

در ابتدای جلسه شاکی گفت: دخترم همسر دوم علی بود. او با دخترم اختلاف داشت و بارها دخترم را کتک زده بود. علی مدتی بود که زن سوم گرفته بود و من از این ماجرا بی اطلاع بودم. وقتی از این ماجرا مطلع شدم که علی همراه زن سومش برای ماه عسل به مشهد رفته بود. من به خانه دختر رفتم و دختر و نوه خردسالم را به خانهام آوردم. اما وقتی علی از سفر ماه عسل به خانه بازگشت و متوجه ماجرا شد با من تماس گرفت. او مرا تهدید به مرگ کرد.او چند روز بعد همراه دو نفر به محل کارم آمد و با تهدید اسلحه مرا ربودند.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: قبول دارم پدرزنم را حدود ساعت 8 صبح از تهران سوار ماشین کردم و به کوهدشت بردم اما در مدت 24 ساعت او را شکنجه ندادم. من از او در خانه عمویم پذیرایی کردم. تهدیدهایم برای این بود که همسرم را به خانه برگرداند. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و داماد خشن را بهخاطر جرمهای مختلفی که مرتکب شده به 61 سال زندان محکوم کرد. دیروز این حکم در دیوانعالی کشور مهر تائید خورد و قطعی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها