فارغ از سینمای حرفه‌ای که خواسته یا ناخواسته در تهران متمرکز شده، تقریبا همه نقاط کشور فعالیت سینمایی مستمری دارند. بیشترین جلوه این فعالیت سینمایی هم در حوزه فیلم کوتاه و سینمای جوان است. این دو خبر تازه از اردبیل و ملایر نشان دهنده این فعالیت همیشگی است.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۳۹

به گزارش جامجم، فیلمهای برتر داستانی، مستند، تجربی، پویانمایی و بهترین فیلم جشنواره منطقهای سینمای جوان اردبیل - مشکینشهر مستقیماً به بخش مسابقه جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران راه مییابند.

شصت و یکمین جشنواره منطقهای سینمای جوان اردبیل ـ مشکینشهر در سه بخش مسابقه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار میشود و فیلمهای برتر این رویداد منطقهای در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران به نمایش درخواهند آمد.

شصت و یکمین جشنواره منطقهای سینمای جوان از 23 تا 26 مرداد97 در مشکینشهر برگزار میشود و علاقهمندان تا ۱۶ تیرماه برای ثبتنام در آن فرصت دارند.

همچنین شهرستان ویژه ملایر شهریور ماه میزبان فیلمسازان و هنرمندان حوزه فیلم کوتاه از اقصی نقاط ایران خواهد بود.

شصتمین جشنواره منطقهای سینمای جوان با مشارکت فرمانداری ویژه ملایر و انجمن سینمای جوانان ایران درشهر ملایر برگزار میشود.

به گفته امید وفایی، مدیر انجمن سینمای جوانان ملایر، این جشنواره منطقهای در سه بخش مسابقه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار میشود که فقط در بخش فیلم با اهدای ۳۴۰ میلیون ریال به برگزیدگان، از برترینهای حوزه فیلم کوتاه تجلیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها