بازی هفته

ارباب کلمات!

اولین بازی این هفته، علاوه بر جذابیت بصری خاصی که به واسطه طراحی‌های دوبعدی و خشوت کارتونی به دست آورده، ذهن شما را برای عکس‌العمل سریع در مبارزه با کلمات به چالش می‌کشد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۶۲

شخصیت اصلی بازی Haimrik نام دارد؛ فردی در قرون وسطی که در تلاش است تا در شهری پر از جنگجوها، جادوگرها، اژدهایان و جنگجویان اژدها سوار زندگی خود را بگذراند. همه چیز از وقتی شروع میشود که او یک کتاب اسرارآمیز پیدا کرده و زندگیاش زیر و رو میشود. کتاب به او قدرتی میدهد تا بر کلمات حکمرانی کند و به همین وسیله، قهرمان عازم سفری برای شکست دادن پادشاه شیطانصفت و محافظان قدرتمندش میشود. گیمپلی بازی بر مبنای استفاده از بهترین لغات در مواجهه با دشمنان و چالشهاست و در نتیجه هر درگیری و موقعیتی که در آن قرار میگیرید به مثابه یک معمای کوچک به شمار میرود. البته اصلا انتظار نداشته باشید که ظاهر ساده و کارتونی بازی، آن را به عنوانی ساده تبدیل کند، چراکه مراحل مختلف با خون کاراکتر قرمز خواهند شد! معما، اکشن و خشونت کارتونی همراه با طنز و شوخی تجربهای است که در Haimrik روی PC انتظارتان را میکشد.

گمشده در هارمونی

کمتر پیش میآید ما بازیهای موبایلی که تجربه میکنیم یادمان بماند، زیرا اغلب از آنها صرفا برای گذراندن وقت بهره میبریم، اما Lost in Harmony یکی از بازیهای خاصی است که با داستانی جذاب و سبک گیمپلی خاصش در ذهن به یادگار میماند. باخبر شدیم این هفته نسخه PC بازی نیز از راه میرسد تا گیمرها را هم در موسیقیهای احساسی و زیبای خود غوطهور کند! بازی در سبک رانر قرار دارد، اما نکته اینجاست که تعاملات شما با بازی باید روی ریتم موسیقیای باشد که در لحظه در حال پخش است. جالب اینجاست که تصویر نیز این ریتم را پشتیبانی کرده و مثلا در ریتمهای تند، سرعت و جنب و جوش بیشتری در تصویر وجود دارد. شاید دانستن این مساله برایتان جالب باشد که سازنده بازی از طراحان عنوان تحسین شده Valiant Hearts است و همچون مراحل موسیقایی آن بازی، در اینجا نیز باید «کایتو» و «آیا»، دو شخصیت اصلی بازی را در ماجراهایشان همراهی کنید. بازی دارای 30 مرحله بوده که همگی کاملا بهصورت دستی طراحی و رنگپردازی شدهاند. همچنین در طول بازی میتوانید شخصیسازیهایی از جمله تغییر لباس، هدفن، کلاه و تخته اسکیت شخصیتها را انجام دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها