عید که بود، بازی اول در جام‌جهانی را هم که بردیم، کلا همه‌چیز آنقدر خوب پیش رفت که کارشناسان خبرچین انگیزه زیادی برای غر زدن ندارند. با این همه از برخی خبرها نمی‌شود به آسانی گذشت. یکی این‌که همزمان با جام‌جهانی درحالی‌که همه حواس‌ها پرت فوتبال است، دوباره به یمن حمله شده و فاجعه‌ای انسانی دارد رقم می‌خورد. یکی نیست به آل سعود بگوید دلارهایتان را به‌جای جنگ در این سو و آن‌سو کمی صرف فوتبال کنید که 5 گل در یک بازی نخورید!
کد خبر: ۱۱۴۸۱۰۵

همزمان با جامجهانی، پیشبینی نتایج با استفاده از حیوانات هم به بازاری پررونق تبدیل شده است. گربه پیشبینی کننده نتیجه بازیها کم بود که حالا یک خوک هم به رقابت برای پیشبینی بازیها اضافه شده است. سالهای قبل هم میمون و هشتپا و اینطور حیوانات کم نداشتیم. فعلا هر کسی به این فکر میکند که چطور از این جامجهانی پولی دربیاورد. این هم یک شکل این پول درآوردنهاست.

آقای رئیسجمهور فرمودهاند که کلا هیچ مشکلی نداریم، هرچه هست، جنگ روانی است. بعد از این حرفها که در جمع رسانهایها ایراد شده، مردم پرسیدند که خب چهکسی قرار است با این جنگ روانی مقابله کند و خلاصه میشود با پاتک رسانهای به راهاندازان جنگ روانی، دلار 7000تومانی را به 4000تومان برگرداند یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها