کی‌روش نقشه‌هایش را برای بازی مراکش کشید

برد می‌خواهد، همین!

ایران موفق شد در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از شروع جام‌جهانی، تیم لیتوانی را با یک گل شکست دهد. تک گل ایران را در این مسابقه، کریم انصاری‌فرد به ثمر رساند. در این مسابقه کارلوس کی‌روش بار دیگر شماره بازیکنان را عوض کرد تا اگر اسپانیا، مراکش و پرتغال بازی را هم زیر نظر گرفته باشند، به اطلاعات اشتباهی برسند. کی‌روش قبلا هم از این کارها کرده است. تنها 5 روز تا بازی ایران و مراکش باقی مانده و این برد برای ایران روحیه بخش بود. اخبار ناقص منتشر شده از ترکیب تیم ملی در بازی پایانی برابر لیتوانی نشان می‌دهد کارلوس در آخرین مسابقه پیش از دیدار بزرگش هم خیلی دستی در ترکیب نبرده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۰۵

در روزهای گذشته عکس منتشر شده از او در حال حرف زدن با نمایندگان فیفا که روی
وایت برد، 5 بازیکن دفاعی چیده بود خبرساز شد تا این گمان که او در روز بازی با مراکش پورعلی گنجی، مجید حسینی و روزبه را همزمان با هم در زمین به بازی میگیرد و در کنارهها هم پژمان منتظری و میلاد محمدی بازی میکنند، قوت بگیرد و حتی تیتر اصلی خیلی از رسانههای مهم کشور شود. ولی در بازی با لیتوانی تنها چیزی که در سایت فدراسیون هم کدگذاری نشد، تاکید بر بازی همزمان پورعلی گنجی و روزبه چشمی در مرکز خط دفاعی و میلاد در کنارشان است. البته در نیمه دوم این بازی هم رامین رضاییان بازی کرد. این همان ترکیبی است که تقریبا در همین بازیهای انگشت شمار اخیر تیم ملی هر بار تکرار شده است.

کیروش تقریبا خیالش را برای دفاع وسط راحت کرده و حالا اقلا براساس سبک کاری اش و اصرار بر حرفش میشود گفت بعید است تغییری در ترکیبی که برای جا افتادنش ماهها هزینه داده، داشته باشد. در دروازه هم که حالا بیرانوند نفر اول است. نگاهی به باقی نقاط زمین نشان میدهد برای هافبک وسط او هم امید ابراهیمی را در کنار شجاعی تست کرده و هم از ترکیب قدوس، اشکان دژاگه و کریم انصاری فرد بازی گرفته. طارمی و امیری در سمت راست تست شدند و نفر نوک هم همچنان سردار آزمون گزینه اصلی تیم بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها