امروز، انتخابات سرنوشت‌ساز برای فدراسیون سوارکاری

پرش بدون مانع!

یک روز سرنوشت‌ساز برای فدراسیون سوارکاری. امروز پایان دوره چهارساله مسعود خلیلی است. رئیسی که چندان حاشیه خاصی در این سال‌ها نداشته است و سعی کرده تا فدراسیون تحت امرش بدون هیچ شلوغ کاری به کار خودش ادامه دهد. چهار سال قبل انتخابات در حالی برگزار شد که حاشیه‌ها در کنار این فدراسیون بیش از اندازه بود. طوری که طی دو سال قبل از آن هم سه بار برگزاری آن لغو شده بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۹۳

در آن مجمع انتخاباتی مسعود خلیلی در رقابت با ۱۲کاندیدای دیگر که البته پنج نفرشان پیش از رایگیری اعلام انصراف کردند موفق شد اکثریت آرا (۲۶ رای از ۳۴ رای) را به خود اختصاص دهد و رئیس فدراسیون سوارکاری شود و به مدیریتِ سرپرستی پُرحاشیه در این فدراسیون پایان دهد.

شهریور سال ۹۰ و بعد از آنکه فدراسیون سوارکاری پنج ماه بدون رئیس اداره میشد، با پیشنهاد حمید سجادی معاون وقت وزارت ورزش و حکم محمد عباسی وزیر وقت وزارت ورزش سرپرست این فدراسیون انتخاب شد، اما تنها بعد از گذشت
چهار روز از معارفه حمید حیدری، مشخص شد که این انتصاب اشتباهی و به خاطر تشابه اسمی انجام شده چراکه قرار بر این بوده که محمود حیدری سرپرست فدراسیون شود! اینگونه شد که محمود حیدری، سرپرستی فدراسیون سوارکاری را بر عهده گرفت. مدیریت وی در این فدراسیون تا ۳۰ آذر سال ۹۳ که موسی لنکرانی با حکم محمود گودرزی وزیر وقت به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد، ادامه داشت. البته سرپرستی لنکرانی به یک ماه ختم شد، چراکه ۲۳ دی ماه صیدانلو به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد. اینگونه مسعود خلیلی پس از سالها بی ثباتی مدیریتی در فدراسیون کاری، موفق شد ریاست این فدراسیون را عهده دار شود.

وی یکی از شش کاندیدای مجمع انتخاباتی جدید سوارکاری است که فردا برگزار میشود. به نظر میرسد یکی از جدیترین رقیبان وی در این انتخابات، محمود حیدری باشد که دو سال سرپرست فدراسیون بود و حالا برای ریاست برنامه دارد. در مجموع برای مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری شش نفر کاندیدا شدند که صلاحیت تمام آنها تائید شده است.

غلامرضا جوادی، محمدعلی جاویدی برازنده، علی محمد صفانیا و عبدالجلیل غیادی چهار کاندیدای دیگر این فدراسیون هستند. نکته قابل توجه حفظ حق رای رئیس سوارکاری با وجود همزمانی انتخابات و پایان ریاست وی است. انتخابات فدراسیون سوارکاری درست در روزی که ریاست چهارساله خلیلی به پایان میرسد، برگزار میشود و بر همین اساس وی مشکلی برای رای دادن ندارد. مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری امروز یکشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در آکادمی ملی المپیک برگزار میشود. محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش ریاست این مجمع را عهدهدار خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها