خبرچین

خوش به‌حال ما پولدارها

یکی از خوانندگان کشورمان می‌خواهد کنسرت بگذارد، اما تازه معلوم شده تهیه‌کننده‌اش بی‌دقتی کرده و پای دلالان و سرمایه‌داران یهودی در میان است. آخر یکی نیست به این خوانندگان بگوید که مگر اسپانسر قحط است که رفته‌اید سراغ سرمایه‌گذاران مورددار؟ حالا ترانه‌هایتان از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود، هیچ! باید این‌طور حاشیه درست کنید؟
کد خبر: ۱۱۴۵۹۸۶

رسانههای غربی خوشحال از آنچه توافق اسرائیل و روسیه درباره حضور ایران در سوریه مینامند، خبر میدهند که ایران قرار شده سوریه را ترک کند. «خبرچین» هرچه در اینترنت سرچ کرد که مگر ایران به درخواست روسیه یا اسرائیل به سوریه رفته که حالا اینها درباره این حضور تصمیمگیری کنند، چیزی پیدا نکرد. خوب است رسانههای غربی هم کمی بررسی کنند ببینند این خبرهایی که منتشر میکنند پایه و اساسی دارد یا نه. بخصوص پس از آنکه وزیرخارجه سوریه گفت حضور ایران در این کشور قانونی است.

آمار تورم دوباره منتشر شده و دولت گفته در اردیبهشت ماه فقط هشت درصد تورم داشتهایم. ما که هرچه به جیب مبارک نگاه کردیم، متوجه نشدیم منظور از این 8درصد چیست، اما وقتی خواندیم که «گزارش مرکز آمار از نرخ تورم سالانه منتهی به اردیبهشت امسال در کل خانوارهای کشور نشان میدهد که اقشار کمدرآمد 5/1درصد کمتر از ثروتمندان تورم را احساس کردند»، متوجه شدیم که حتما ما خیلی ثروتمند هستیم که بیش از این حرفها تورم را حس کردیم، اگر نه که بهجای گرانی، احساس ارزانی هم داشتیم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها