نبرد آتزوری درورزشگاه نیس

محک جدی مانچینی مقابل فرانسه

بعد از آن‌که روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا انتخاب شد، بسیاری از مربیان و بازیکنان ایتالیایی از این انتخاب استقبال کرده و معرفی او را به نفع فوتبال آینده ایتالیا اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۲۳

مانچینی در اولین بازی خود در کسوت سرمربی لاجوردی پوشان مقابل عربستان سعودی قرار گرفت و توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد. البته همه بهخوبی میدانند عربستان نمیتوانست محک جدی برای تیم مانچو باشد. بر همین اساس بسیاری به بازی فردا شب (جمعه) تیم ملی ایتالیا مقابل فرانسه در ورزشگاه شهر نیس چشم دوختهاند. این دو تیم در حالی به مصاف هم میروند که دو بازی قبلیشان در سالهای 2012 و 2016 نیز به صورت دوستانه بود که در هر دوی آنها فرانسویهای به پیروزی رسیدند. این دومین بازی دوستانه شاگردان دیدیه دشان در راستای آمادهسازی برای جام جهانی روسیه است. این تیم دوشنبهشب نیز توانسته بود با نتیجه 2 بر یک ایرلند را شکست دهد. ایتالیا تحت هدایت مانچینی تغییراتی به خود دیده است. بعد از سالها، حالا مسئولیت حراست از دروازه آتزوری به دوناروما سپرده شد تا او جانشین بوفون باشد. در خط حمله نیز مانچو در اولین قدم ماریو بالوتلی را بعد از چهار سال به تیم ملی دعوت کرد که توانست با گلزنی، بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. در طرف مقابل، دشان با داشتن ستارههای متعدد، امید زیادی به تیمش برای درخشش در روسیه دارد. اولیور ژیرو و کیلیان امباپه در سه بازی گذشته خروسها عملکرد خوبی در خط حمله داشته و هر کدام توانستهاند دو گل به ثمر برسانند. پل پوگبا نیز رهبر خط میانی فرانسه به حساب میآید و دشان برای جام جهانی حساب ویژهای روی او باز کرده است.

بازیهای دوستانه مهم امشب و فردا شب:

پنجشنبه 10/3/97: رومانی ـ شیلی / لوکزامبورگ ـ سنگال / مراکش ـ اوکراین / اسلوواکی ـ هلند

جمعه 11 / 3 / 97: جمهوری چک ـ استرالیا / کرهجنوبی ـ بوسنی و هرزگووین / ترکیه ـ تونس / فرانسه ـ ایتالیا ( 23:15) / مصر ـ کلمبیا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها