رابرت داونی جونیور خودش را آماده می‌کند تا برای سومین بار لباس کاراکتر شرلوک هلمز را به تن کند. سومین قسمت مجموعه اکشن و دلهره‌آور «شرلوک هلمز» برای نمایش عمومی در سال 2020 آماده می‌شود. کمپانی برادران وارنر با اعلام خبر تولید سومین قسمت این فیلم موفق خود، گفت به دنبال کارگردان مناسبی برای آن است. این کمپانی که قصد ندارد وظیفه کارگردانی قسمت تازه را به دست کارگردان قبلی آن بسپارد، مذاکره با چند فیلم ساز مطرح سینما را آغاز کرده است. هدف از انتخاب کارگردان تازه برای سومین قسمت فیلم، دادن روح و حال و هوای تازه و متفاوت به ماجراجویی‌های کاراکتر اصلی آن است.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۸۲

به همین دلیل، هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری شرلوک هلمز 3 تعیین نشده است. اما با توجه به انتخاب زمان اکران عمومی آن، کلید فیلمبرداری فیلم حداکثر تا قبل از شروع سال جدید میلادی باید زده شود.

دو قسمت قبلی را گای ریچی فیلمساز مستقل انگلیسی کارگردانی کرده بود. جود لا هم برای سومین بار، نقش دکتر واتسون دوست صمیمی هلمز را جلوی دوربین فیلم بازی خواهد کرد. این بار او و هلمز، وارد یک ماجراجویی پررمزوراز میشوند تا پرده از یک قتل و توطئه بزرگ بردارند.

کمپانی برادران وارنر فیلم را با همکاری شرکت فیلمسازی ویلج رودشاو پیکچرز تهیه میکنند و هزینهای 90 میلیون دلاری برای آن کنار گذاشته است.

25 دسامبر 2020 هم زمان دیدار تماشاگران با شرلوک هلمز تازه است. داونی جونیور میگوید از بازی دوباره در نقش این کارآگاه سمج و نکته سنج بریتانیایی بسیار خوشحال است.

قرار است بخش مهمی از صحنههای فیلم، در لوکیشنهای چند کشور اروپای شرقی فیلمبرداری شود. سومین قسمت شرلوک هلمز 9 سال بعد از نمایش عمومی موفقیتآمیز قسمت دوم آن به دیدار تماشاگران سینما میآید. فیلمنامه فیلم را کریس برانکاتو نوشته است. قسمت اول و دوم شرلوک هلمز سالهای 2009 و 2011 روی پرده سینماهای جهان رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها