برادلی کوپر در فیلم تازه کلینت ایستوود بازی می کند. این درام اجتماعی که با نام «قاطر» جلوی دوربین می رود، خود ایستوود را در نقش اصلی دارد. از سال 2012 و «مشکل با منحنی» تا به حال، این اولین بار است که این بازیگر و فیلمساز کهنسال جلوی دوربین فیلمبرداری و به‌عنوان بازیگر ظاهر می‌شود. کوپر در داستان فیلم، نقش مقابل ایستوود را به‌عهده دارد. کمپانی برادران وارنر تهیه‌کننده قاطر است و از آن به‌عنوان یک درام جنایتکارانه با کیفیت اسم می‌برد.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۱۸

فیلمنامه قاطر با نگاهی به یک مقاله جنجالی و کوتاه مجله نیویورک تایمز نوشته میشود. این مقاله که سال 2014 منتشر شد و سروصدای بسیار زیادی به پا کرد، درباره لیو شارپ شهروند معمولی آمریکا بود. آنچه باعث جنجالی شدن مقاله شد، نه اقدام خطاکارانه شارپ که سن بسیار بالای او بود! او در 90 سالگی دست به کارهای غیرقانونی زد.

شارپ یک دلال مواد مخدر بود که برای یک کارتل بزرگ مکزیکی کار میکرد و وظیفهاش حمل و توزیع موادمخدر در خاک کشورش بود. آن چه این پیرمرد را بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار داد این بود که در جوانی در جنگ جهانی دوم شرکت داشته و مدال لیاقت و شجاعت هم گرفته بود! او همچنین برنده جایزه باغبانی و گلکاری هم شده بود.

حالا قرار است کلینت ایستوود در درام جنایتکارانه قاطر نقش لیو شارپ را بازی کند. برادلی کوپر هم نقش مامور کولین بیتس را بهعهده دارد، کسی که در تعقیب شارپ بود و تمام تلاشش را به کار گرفت تا او را بازداشت کند. ایستوود یکی از تهیهکنندگان قاطر هم هست. قرار است کلید فیلمبرداری فیلم اوایل فصل پاییز زده شود. منتقدان سینمایی از حالا از کار تازه ایستوود بهعنوان یک فیلم اسکاری اسم میبرند. او برای ساختههای قبلی خود مورد توجه اعضای آکادمی اسکار قرار گرفته و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردان سال شده است.

فیلمنامه قاطر را نیک شنک نوشته است. او پیش از این فیلمنامه «گران تورینو» را برای ایستوود نوشته است. ایستوود در گفت وگویی از این که دوباره بهعنوان بازیگر در فیلمی ظاهر میشود، ابراز خشنودی کرد و گفت که دلش بشدت برای بازی در مقابل دوربین تنگ شده بود. نام فیلم تازه ایستوود، اشارهای به وسیله نقلیهای است که شارپ با آن کار خود را انجام می داد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها