تخت بادی :
کد خبر: ۱۱۴۳۲۱۸
معرفی چند دسته از محصولات بادی بسیار جالب و کارامد قابل استفاده در منازل و ویلاهای شما

محصولات بادی در سال های اخیر در کل دنیا بسیار محبوب و مورد توجه مردم در سرار جهان قرار گرفته است.

تخت بادی از ساختار داخلی همانند خوشخواب های فنری بهره میبرند با این تفاوت که این محصولات از پارچه و لایه لایه بوده ولی خوشخواب های دیگر از فنر های آهنی و پشم های صنعتی استفاده می کنند که یکی از دلایل فروش بالای تخت های بادی ایمن بودنشان است. ولی تخت خواب های آهنی امکان مجروح کردن فرد را دارد، در صورتی که فنر فلزی این محصول رویه جنس را پاره کرده و به بیرون راه پیدا کند، میتواند به اعضای بدن فرد صدمات شدیدی وارد کند. تخت خواب بادی با زندگی آپارتمانی کاملا هماهنگ است، چراکه اصلی ترین مشکل این نوع زندگی کمبود جا است و با داشتن آنها شما میتوانید در صورت نیاز به فضای بیشتر باد این محصول را خالی و از فضای ایجاد شده استفاده کنید. این تخت ها کاملا هماهنگ با آناتومی بدن انسان طراحی شده اند تا خوابی راحت و شیرین را به مصرف کننده ارائه کنند. این کالا وزن کمی دارد که جابجایی این محصول را بسیار ساده کرده. در اکثر مدل ها از روکش جیر تشکیل شده تا از تعرق بدن جلوگیری کند، جیر باعث نرمی و لطافت بیشتر هم شده و دوام محصول را بیشتر میکند.

تشک بادی :
آرزوی خیلی از فعالان کمپینگ داشتن یه خواب راحت و خوب است. تشک های بادی مخصوص سفر طراحی شدند و قابل استفاده در منزل، هتل، کمپ و حتی در بعضی از مدل ها درون ماشین هم هستند. سبک بودن از ویژگی اصلی این تشک هاست که برای کوه نوردان، طبیعت گردان نیز بسیار مناسب است. وزن بسیار پایین، لطافت زیاد و همچنین استحکام و دوام بالا از اصلی ترین دلایل فروش بالای این محصولات در بین طبیعت گرد نیز شده است. البته تشک بادی محصول برای فرزندان شما هم میتواند خیلی مناسب باشد چراکه با توجه به رعایت مسائل بهداشتی و حساس بودن پوست کودکان بهتر است که در هرجا از وسایل خواب خودشان استفاده کنند، پس چه بهتر که یک تشک خواب بادی باشد تا همراه خوابی آرام سلامت کودکتان نیز تضمین شود. این محصولات از پلاستیک فشرده یا به اختصار پی وی سی ساخته شدند که باعث می شود استحکام بالاتری داشته باشد و تا زمانی که با جسم تیزی برخورد نداشته باشد سالم بماند. قیمت تشک ها نسب به محصولات بادی دیگر کمتر بوده و در دو مدل یکنفره و دونفره عرضه می شوند که کاملا به صرفه بوده و میتواند انتظارات شمارا برآورده کند.


قایق بادی :
در کشور هایی که دارای تالاب، سد، دریا و دریاچه های آرام است میتوان از قایق بادی جهت تفریح و ورزش یا حتی ماهیگیری استفاده کرد. این قایق ها در دو حالت پارویی یا موتوری قابل استفاده هستند. در جامعه ی کنونی، بیشتر مردم از ماشین، موتور یا پای پیاده به منطقه مورد نظرشان برای گذروندن وقت یا کمپینگ می روند. ولی شما می توانید با استفاده از قایق بادی به نقاط بکر و دست نخورده برسید و به راحتی از طبیعت لذت ببرید. زمانی که شما قصد ورزش کردن دارید، میتوانید با پارو زدن تمام بدن خود را درگیر کرده و یک قدم مفید و سالم برای بهبود سلامت جسمی خودتان بردارید. در زمانی که شما میخواهید به ماهیگیری بپردازید با استفاده از موتورهای قابل نصب بر روی قایق ها، میتوانید به سرعت نقل مکان کنید، در بهترین نقطه مانده و برای گرفتن ماهی تمرکز کنید. قایق های بادی مخصوص آب های آرام ساخته شده اند و به هیچ وجه مناسب رودخانه های خروشان نیستند چرا که جنس این محصولات پلاستیک فشرده بوده و از باد تشکیل شده اند که اگر به صخره تیزی برخورد کنند امکان پارگی وجود دارد پس حتما قبل از استفاده، راهنمایی و مشاوره بگیرید تا به اشتباه دچار نشوید. قیمت ارزان، تحمل وزن بالا، مدل ها و رنگ ها متنوع، پر/خالی کردن باد آسان و . . . از جمله مزیت های قایق بادی به شمار میرود.

استخر پیش ساخته
استخر های پیش ساخته محصولات پرتابلی هستند که بر روی زمین سوار می شوند و دارای جنس بسیار مقاوم پی وی سی هستند که امروز توجه خیلی از کسانی که به دنبال ساخت و احداث استخر هستند به خود جلب کرده است. این استخرها با توجه به کاربردشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در زیر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

ایزی ست: ساده ترین نوع استخر پیش ساخته در راه اندازی می باشد. شما میتوانید در کمتر از 10 دقیقه استخر خود را اسمبل کنید. تنها کافی است لبه ی آن را باد کرده و توسط یک شلنگ درون آن را آب کنید.

متال فریم: این استخرها ایده آل برای خانواده هایی هستند که از حیاط های خود برای اهداف متعدد مانند ورزش، آرامش بخشیدن یا بازی کردن در آب استفاده می کنند. این مدل دارای ساختار قاب محکم با دیوارهای جانبی PVC می باشد و طراحی آن ها به گونه ای است که به راحتی نصب شوند و برای یک ساعت یا کمتر برای آبگیری آماده شوند.

اوال فریم: این مدل استخر پیش ساخته ترکیبی از مدل متال فریم و ایزی ست می باشد که مزایای هر دو را در بر میگیرد. نصب و راه اندازی آسانی دارند و با پشتیبانی از یک قاب اضافی از فلز بر روی زمین سوار شده اند. همچنین مستطیلی بودن آن باعث شده تا شما حداکثر فضا را برای شنا کردن داشته باشد.
پیریزم فریم: این استخرها در ابعاد کوچک تا بزرک برای مصارف مختلف مانند تفریح و یا پرورش ماهی استفاده می شود. دارای جنس بسیار مقاوم در برار آفتاب را دارند و رنگ زیبای خاکستری در مدل های 5 متری به بالا نگاه تازه ای به تعطیلات مدرن داده است.

الترا فریم: این مدل استخر پیش ساخته از سه لایه تقویت شده الیافدار ساخته شده اند. با توجه به شکل منحصر به فرد این مدل ها، قطعات آن به راحتی به یکدیگر متصل شده و قاب بیرونی را تشکیل می دهند. طرح داخلی آن به صورت کاشی و آبی رنگ می باشد و هر حیاط خلوتی را به یک محیط باور نکردنی تبدیل می کند.

اسباب بازی :
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن استانداردهای جهانی، اکثر والدین به فکر یک وسیله بازی برای سرگرم کردن فرزندشان هستند. معیار های جدید باعث شده تا اسباب بازی ها نیز پیشرفت بالایی داشته باشند. ایمن بودن و مفرح بودن مهم ترین دغدغه والدین است. برای تحرک بیشتر و تخلیه انرژی و در عین حال حفظ ایمنی کودک، ما به شما استفاده از اسباب بازی های بادی را پیشنهاد می دهیم. این محصولات از مواد درجه یک و مرغوب ساخته شده اند تا فرزند شما دچار حساسیت پوستی نشده همچنین آنقدر نرم و لطیف هستند که به پوست آسیب وارد نشود. از جامپینگ ها گرفته تا قلعه و خانه بازی انواع و مدل های مختلفی دارد که برای هر سن و جنسیتی مناسب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها