رئیس جمهور در دیدار با ملی‌پوشان فوتبال ایران مطرح کرد:

طوری بازی کنیم که سربلند شویم

لب های خندان، حرف های امید بخش و عکس هایی که به یادگار گرفته شد، ماحصل دیدار ملی پوشان فوتبال ایران با رئیس جمهور در آیین بدرقه تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه بود.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۲۹

در این دیدار مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه تیم ملی دو بار پی در پی و بدون شکست به جام جهانی صعود کرده است خطاب به روحانی گفت: امیدواریم با حمایت های شما و دولت محترم نتیجه لازم را کسب کنیم.

قبل از او، مسعود شجاعی که به نمایندگی از ملیپوشان صحبت می کرد خطاب به رئیس جمهور گفت: شما به عنوان پدر معنوی بازیکنان هستید و از شما می خواهم حمایتی که تا الان از تیم شده بازهم ادامه داشته باشد تا بتوانیم در روسیه
بدرخشیم.

هیچ چیز دور از دسترس نیست. موفقیت ما در جامجهانی بسیار مهم است چون شور و شادی را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

کی روش هم که برای ساعاتی، دلخوری از ناملایمات را کنار گذاشته بود، با رویی گشاده با رئیس جمهور روحانی حرف زد: باعث افتخار است در کنار رئیس جمهور ایران حاضر هستیم و ایشان درخواست ما را قبول کردند.

در هفت هشت سال اخیر همیشه تلاش کردیم پیراهن مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آسیا بالا ببریم. الان هم ۲۳ پسر فوق العاده ایران به عنوان نماینده مردم این کشور در روسیه حاضر خواهند بود تا آرزوی مردم ایران را برآورده کنند. همه تلاشمان را خواهیم کرد که مردم ایران را خوشحال کنیم.

در ادامه این دیدار حسن روحانی گفت: بسیار خوشحالم که در مراسم بدرقه تیم ملی از طرف مردم ایران حضور دارم. پیروزی همواره برای یک ملت شیرین و خوشحال کننده است.

در ورزش نیز برای ملت ایران خوشحال کننده است و فوتبال نیز جایگاه ویژه ای دارد. شما که فوتبال را به عنوان ورزش خود انتخاب کردید این را بدانید که راه سختی در پیش است.

روحانی در ادامه افزود: از همه عزیزانی که برای صعود به جام جهانی تلاش کردند بویژه آقای کی روش تشکر می کنم.

باید طوری بازی کنیم که سربلند بیرون بیاییم حتی اگر پیروز زمین نباشیم. آن چیزی که مردم از شما می خواهند این است که همه تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام دهید و مطمئن باشید دعای خیر مردم نیز پشت سرتان خواهد بود. این بازی ها بسیار مهم است چون میلیاردها تماشاگر از سراسر جهان دارد.

کشور ما همیشه نامش در جهان پرآوازه بوده و کشور با عظمتی است. ما همیشه سعی کردیم خواسته های ورزشکاران برطرف شود. آقای سلطانی فر همواره پیگیر مشکلات ورزش کشور هستند. نباید نگاه کنیم در گروه سختی در جامجهانی قرار داریم چون اتحاد بازیکنان مهم است و امیدوار هستیم با دست پر برگردید.

در ادامه این مراسم از ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، کروز به نمایندگی از کادر فنی و مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، کریم انصاری فرد، پژمان منتظری، رضا قوچان نژاد و علیرضا بیرانوند به نمایندگی از بازیکنان
تجلیل شد.

روحانی همچنین از تیم داوری ایرانی حاضر در جام جهانی 2018 روسیه متشکل از علیرضا فغانی، سخندان و منصوری تقدیر کرد. بازیکنان نیز پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی فوتبال کشورمان را به حسنروحانی اهدا کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها