این اپلیکیشن شاید بتواند جایگزین خوبی برای اینستاگرام باشد یا فضایی جدید برای کسانی که به عکاسی علاقه زیادی دارند.EyeEm یک شبکه اجتماعی عکس محور است که حالا جامعه بزرگی حدود 20 میلیون کاربر در آن حساب کاربری دارند.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۷۸

این اپ یکجورهایی به شبکه اجتماعی عکاسها تبدیل شده و از همینرو جای خوبی برای گرفتن ایدههای تازه و تماشای عکسهای حرفهای به حساب آید. در این اپ بخشی به نام Discovery وجود دارد که عکسهایی را که نزدیک شما گرفته شده، به شما نشان میدهد. همچنین میتوانید با دیگر کاربران EyeEm صحبت کنید، از ابزارهای عکاسی این اپ استفاده کرده و با عکاسهای حرفهای بیشتری را بشناسید. یک نکته جالب دیگر در مورد EyeEm این است که شما در اپی مانند اینستاگرام خوب و بد بودن عکسهایتان را از روی لایک کاربران تشخیص میدهید، اما EyeEm علاوه بر این به وسیله هوش مصنوعی نیز عکسهای شما را بررسی میکند. در بخش Picked by EyeEm Selects تمام عکسهای کاربر با استفاده از الگوریتمهای خاص مورد بررسی قرار میگیرند و عکسی که بالاترین نمره را از نظر علم زیباییشناسی دریافت کند، توسط اپلیکیشن انتخاب میشود.

پاتوق گیمرها

اپلیکیشن «موباجیم» یک شبکه اجتماعی مخصوص گیمرهای فارسی زبان است؛ جایی که هیچ صحبتی به غیر از بازی در آن نمیشود و همه کاربران آن از همین جنس هستند. در موباجیم شما مانند هر شبکه اجتماعی دیگری میتوانید صفحه شخصی خود را داشته باشید، پست بگذارید، با دیگر کاربران بحث و گفتوگو کنید، بازیهای محبوب و دیگر کاربران را دنبال کنید و در مورد بازیهای کامپیوتری و کنسولها و حتی گوشیهای هوشمند بیشتر از قبل بدانید و تبادل نظر کنید.

همچنین شما میتوانید در موباجیم وارد چالشها و تورنمنتهای مخلتف هم بشوید. یک نکته جالب در مورد این شبکه اجتماعی این است که میتوانید در آن امتیاز کسب کرده و جایگاه خود را نسبت به دیگر کاربران مقایسه کنید. هرچه باشد اینجا شبکه اجتماعی گیمرهاست و گیمرها هم عاشق رقابت هستند.

خواب بیکابوس

اپلیکیشن فارسیزبان آسای یک ابزار مناسب برای خواب است. در این اپ شما میتوانید موسیقی مناسب خواب برای خود پلی کنید یا از میان داستانها و پادکستهای مختلف یک داستان صوتی گوش دهید، ساعت را برای بیداری فردا کوک کرده و حتی متنهای مختلف در مورد نکات مربوط به خواب یا مطالب خواندنی و داستانی در اپ مطالعه کنید. کار به اینجا ختم نمیشود؛ این اپ برای سنگین شدن پلکهای شما نیز برنامه دارد و با بازیهای خواب آور به جنگ شما میآید.

به تعبیر خواب اعتقاد دارید؟ به این فکر کردهاید که پشت رویاهای شبانهتان ردی از واقعیت وجود دارد یا خیر؟ این مساله برای بعضیها بسیار حیاتی و برای بعضی دیگر کاملا جنبه سرگرمی دارد. با اپ آسای میتوانید برای سرگرمی هم که شده نگاهی به تعبیر تصاویر رویاهای شبانه خود بیندازید.

پازلی از جنس تقارن

اپلیکیشن هارمونی یک بازی در سبک پازل و البته بسیار سرگرم کننده است. مانند هر بازی پازلی دیگری، هارمونی هم از مجموعهای معماها ساخته شده که شما را درگیر خود میکند. در این بازی شما مجموعهای از بلوکها و آینهها دارید و باید بازی را جوری پیش ببرید که تقارن بلوکها در آینه دیده شود. با یکی دو دست بازی بهطور کل جذب بازی خواهید شد و بعد از 10 دست کار به جایی میرسد که با چند آینه و بلوکهای پیچیده در حال حل معما هستید، اما آنچیزی که باعث شده هارمونی با دیگر بازیها یک تفاوت آشکار داشته باشد این است که موسیقی بازی را خود شما مینوازید، آن هم در حین بازی. پس هدفون خود را در گوشتان بگذارید و مشغول این بازی تفاوت شوید تا معماها و موسیقی متفاوت آن، شما را درگیر خود کند.

فقط حرفهای کاری

بیشتر ما عادت کردهایم که برای کارهای مختلفی که درگیر آن هستیم یک گروه در یک پیامرسان با اعضای آن تیم بسازیم. مثلا کارمندان یک شرکت یا اعضای یک پروژه و… . این کار باعث میشود تا گفتوگوی بیشتری بین افراد تیم شکل بگیرد و اطلاعات سادهتر رد و بدل شود، اما بیشتر پیامرسانهای موجود چندان برای این نوع کارها ساخته نشدهاند و بهتر است از یک محیط اختصاصی برای این کار استفاده شود. اپلیکیشن Slack همان ابزاری است که میتواند این نقش را بخوبی اجرا کند. این اپلیکیشن برای ایجاد ارتباط آسان بین کارکنان یک شرکت و همکاران از طریق گوشیهای هوشمند است. شما میتوانید یک پروژه تعریف کنید، اعضای مختلف را به آن اضافه کرده و برای هر کاری یک تیم اختصاصی داشته باشید. همچنین اسلک ابزارهای فوقالعادهای در اختیارتان قرار میدهد که باعث میشود کار برایتان بسیار راحتتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها