معاون صدای رسانه ملی در نشست خبری برنامه‌های ماه رمضان با اعلام این که موضوع حق الناس جزو مباحث مهمی است که امسال در برنامه‌های رمضان مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: بیش از 154 هزار دقیقه برنامه در ماه بهار قرآن از شبکه‌های مختلف رادیو روانه آنتن می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۹۹

به گزارش جامجم، دکتر حمید شاهآبادی، معاون صدا در نشست برنامههای ماه رمضان که عصر دیروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: با فرا رسیدن بهار قرآن با فصل جدیدی از تحولات روبهرو هستیم و رسانه هم تلاش دارد در قالب برنامههای متنوع به بهترین شکل به انعکاس فضایل این ماه بپردازد.

وی ادامه داد: ما در این ماه بیش از 154 هزار دقیقه برنامه با موضوع رمضان و مباحث آن پخش میکنیم. مهمترین مبحثی که در این ماه پیگیری میشود، موضوع حقالناس است. هریک از شبکههای رادیویی برنامههای مختلفی تدارک دیدهاند که در این باره میتوانم به «من خادم مسجد هستم» رادیو ایران، «زیر نور ماه» رادیو معارف با محوریت سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، «موج جوانی» رادیو جوان، «حق با توست» رادیو سلامت اشاره کنم.

معاون صدا با اشاره به افتتاح رادیو تلاوت با شروع ماه رمضان، عنوان کرد: با تلاش همکاران سعی داریم برنامههایی با محتوای غنی برای مخاطبان در بهار قرآن پخش کنیم تا از آن نهایت بهره را ببرند.

محمدرضا قربانی، مدیر رادیو نمایش در بخشی از این مراسم گفت: سریالهای رادیویی با عناوین
«گذر از انبوه» از رادیو ایران، «سرنوشت» از رادیو تهران، «راه بیراه» رادیو جوان، «خواب چهل آینه» رادیو فرهنگ و «گنجشکها در برف» از رادیو سلامت پخش میشوند.

علی سیفی، مدیر رادیو جوان در ادامه این نشست درباره ویژه برنامه شبهای قدر این شبکه گفت: فرزاد حسنی اجرای برنامه شبهای قدر را به عهده دارد و برای اولین بار با صدای ابوالقاسمی ترتیل پخش میکنیم. موج جوانی هم از برج میلاد روانه آنتن میشود.

صادق رحمانیان، مدیر رادیو فرهنگ درباره رویکرد این شبکه توضیح داد: رویکرد ما ترویج آموزههای نهج البلاغه است و 130 ساعت برای این ایام در نظر گرفتهایم. در شبهای قدر هم برنامه شخصیت محور با حضور داریوش ارجمند و پسرش امیریل ارجمند را داریم.

مدیران رادیوهای سلامت، معارف، ورزش، پیام، صبا و قرآن نیز به جزئیات برنامههایی که قرار است در ماه رمضان از این شبکههای رادیویی پخش شود، پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها