فیلم «آهوی پیشونی سفید ۱» که سال 91 به‌عنوان پرهزینه‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران روی پرده رفت، توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از بیست‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان از آن خود کند و بنابراین سیدجواد هاشمی تصمیم گرفت سری دوم آن را بسازد.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸۹

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید 2» به تهیهکنندگی و کارگردانی سیدجواد هاشمی با پشت سرگذاشتن تمامی مراحل تولید، اکنون آماده نمایش شده است. این فیلم سینمایی که در گونه فیلمهای کودک و نوجوان به حساب میآید، به تازگی با یکی از دفاتر پخش قرارداد بسته و قرار است مردادماه در سینماهای کشور اکران شود.

محمدرضا شریفینیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبدالهی و سیدجواد هاشمی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی«آهوی پیشونی سفید2» آمده است: اختاپوس از درون یک غار امورات قلعه را فرمانروایی میکند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آنها بل بله را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه پیشونی سفید از قلعه فرار میکنند. از سوی دیگر مادر آهوی پیشونی سفید برگشته تا آهو را از سالار یعنی پدر خواندهاش پس بگیرد و پیشونیسفید به دلیل رنجش از سالار، میخواهد به پیش مادرش بازگردد و باقی ماجراها.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها