کاردستی باعث پرورش مهارت دستی و همچنین خلاقیت ذهنی کودکان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۴۹

با این روش میتوانید کودکتان را حداقل یک ساعت خوب سرگرم کنید و لحظاتی را دور از انواع بازیهای رایانهای، ویدئویی و موبایلی با هم بگذرانید. امروز همراه کودکتان با استفاده از رول خالی شده دستمال کاغذی یک کاردستی زیبا بسازید و خودتان هم قدری کودکی کنید.

وسایل مورد نیاز:

رول دستمال توالت، کاغذخردههای رنگی، چشمهای عروسکی (اگر موجود نبود، میتوانید با دست نقاشی کنید)، گواش یا آبرنگ، چسب و قیچی، ماژیک رنگی، وسایل تزئینی و روبان.

مرحله 1. وسایل مورد نیاز برای این کاردستی همه دمدستیاند و در هر خانهای که کودک دارد یافت میشود. اگر موجود نداشتید خیلی خودتان را به زحمت نیندازید و از وسایل موجود در خانه استفاده کنید.

برای شروع رولهای دستمال توالت را با گواش یا آبرنگ رنگ کنید. یا کاغذ رنگی را دور آن بپیچید تا تمام سطح رول به رنگ دلخواهتان شود.

مرحله2. بال و شاخکهای زنبورک را روی کاغذ یا مقوای رنگی ببرید و به اطراف لوله بچسبانید.

مرحله 3. چشمهای پلاستیک را بالای سر زنبورک بچسبانید یا با ماژیک نقاشی کنید. برای پاهای زنبورک میتوانید از مفتولهای سیمی با پیچیدن کمی کاغذ رنگی استفاده کنید.

با تماشای تصاویر و خلاقیت خودتان یک زنبور اختصاصی خودتان را بسازید، قدری تخیلتان را هم به کار بگیرید شاید زنبورتان پرواز کرد، درست مثل هاچ زنبور عسل.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها