تیراندازی در خانه‌ای در ایالت مریلند آمریکا به قتل سه نفر و خودکشی عامل جنایت منجر شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۲۰

عصر دوشنبه به وقت محلی، پلیس ایالت مریلند گزارشی از تیراندازی در خانهای دریافت کرد. ماموران پس از ورود به خانه مورد نظر مشاهده کردند یک مرد 41 ساله سه نفر را در این خانه هدف شلیک گلوله قرار داده و بعد با همان سلاحی که به دست داشته به زندگیاش پایان داده است.

پلیس نزاع خانوادگی را به عنوان علت بروز این حادثه تائید نکرده ولی هویت عامل حادثه را «کریستوفر سایندر» اعلام کرده است. تحقیقات درباره دیگر ابعاد این تیراندازی مرگبار ادامه دارد .

به گزارش میزان و طبق گزارش اف.بی.آی، آمار کشته شدگان در حوادث اینچنینی در سال گذشته افزایش یافته، به گونهای که طی سال گذشته 138 نفر از شهروندان آمریکایی در پی این حوادث جان خود را از دست دادهاند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی این سازمان آمریکایی، 593 نفر در 30 مورد تیراندازی جمعی مجروح شدهاند که این آمار در مقایسه با سال 2016 که در آن 20 مورد گزارش شده و 83 نفر جان خود را از دست دادهاند افزایشی 50 درصدی داشته است. این در حالی است که سال گذشته آمریکا شاهد افزایش 50 درصدی کشتارهای دستهجمعی بوده است. براساس این گزارش عامل تیراندازیهای جمعی در سال 2016 و 2017 در آمریکا مرد بوده و در گزارشهای پیشین این مرکز سه مورد که عامل آنها زن بوده به ثبت رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها