سرانجام اولین عکس از فیلم جدید کمال تبریزی به نام «ما همه با هم هستیم» منتشر شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۷۱

به گزارش جامجم، در این عکس که لحظه سقوط هواپیما را در این فیلم نشان میدهد، بازیگرانی چون ویشکا آسایش و علی شادمان قابل شناسایی هستند.

ویشکا آسایش و علی شادمان پیش از این هم با کمال تبریزی همکاری کرده بودند؛ آسایش در فیلم قبلی تبریزی یعنی «مارموز» نقش اصلی زن را به عهده داشت و همبازی حامد بهداد بود. این فیلم اخیرا در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و هنوز اکران عمومی نشده است. علی شادمان هم که او را در فیلمهایی چون میم مثل مادر و ویلاییها دیده بودیم، پیشتر در سریال «سرزمین کهن» با تبریزی همکاری کرده بود.

داستان ما همه با هم هستیم، فیلم جدید تبریزی در بستری کمدی روایت میشود و ماجرای سقوط یک هواپیما را به تصویر میکشد. مسافران این هواپیما هر کدام رازهای مختلفی دارند؛ رازهایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند.

این فیلم هفته سوم فیلمبرداری را پشت سر میگذارد و به نظر میرسد فیلمبرداری آن تا دو ماه دیگر ادامه داشته باشد.

به جز ویشکا آسایش و علی شادمان، بازیگران دیگری چون مهران مدیری، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، رضا ناجی، سیاوش چراغیپور، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتحاللهی، شیوا بلوچی، دانیال کاظمی هم در این فیلم بازی میکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها