علیرضا جهانبخش: آقای‌گل لیگ هلند در گفت‌وگو با جام‌جم

این دسته «گل» را به مادرم تقدیم می‌کنم!

علیرضا جهانبخش گل کاشت. او با هت تریکی دیگر در آخرین بازی فصل لیگ هلند، با 21 گل زده، آقای گل هلند شد. همه ایرانی‌ها از این اتفاق خوشحال هستند. او حالا به اولین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا تبدیل شده که توانسته در یک لیگ اروپایی هت تریک کند. علیرضا فوق‌العاده بود و امسال همه چیز را با هم داشت؛ تکنیک، گل زیبا، پاس گل و بازی‌های درخشان. علیرضا می‌گوید: می‌دانم این اتفاق چقدر مردم و هواداران را خوشحال کرد. از خوشحالی آنها من شاد شدم. یک شب بی‌نظیر داشتم. حمایت همین هواداران در موفقیت من نقش زیادی داشتم. خوشحالم جواب حمایت‌هایشان را در زمین دادم.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۶۷

علیرضا مکثی میکند و ادامه میدهد: روز آقای گلیام برای همیشه در ذهنم میماند. هیچوقت از یادم نمیرود. ولی این باعث نمیشود تا بخواهم با گذشته زندگی کنم. خیلی از اتفاقی که افتاده خوشحالم ولی باید نگاهم رو به جلو باشد. حالا هواداران برای فصلهای بعدی از من توقع دارند. باید در همین سطح یا سطوح بالاتر بازی کنم تا خواستههای آنها برآورده شود.

او در پاسخ به این سوال که به عنوان اولین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا به این موفقیت رسیده، میگوید: این افتخار بینظیری است. آسیا بازیکنان بزرگی داشته و برای من افتخار است توانستم به عنوان اولین بازیکن قاره باشم که در اروپا آقای گل میشوم. فراموش نکنید من امسال فوروارد نبودم و وینگر راست بازی میکردم. این مساله مرا خوشحالتر میکند.

آیا علیرضا فکر میکرد به این عنوان برسد؟ راستش نه. فقط به این فکر میکردم تیم موفق باشد. خدا را شکر میکنم کنار این اتفاق توانستیم آقای گل هم شوم. علیرضا با هت تریک مقابل زوله به این افتخار بزرگ رسید.

علیرضا در این باره میگوید: واقعا این هت تریک به من چسبید، چون باعث شد آقای گل شوم. میخواهم این هت تریک را به مادرم تقدیم کنم.

آینده از آن علیرضاست؛ این را خیلیها میگویند. او در تیررس باشگاههای بزرگ قرار دارد و ناپولی ایتالیا از همین حالا سفت و سخت او را میخواهد. علیرضا درباره آیندهاش حرف زیادی نمیزند: الان فقط به این فکر میکنم که استراحت کوتاهی کنم و بعد از آن به اردوی تیمملی ملحق شوم. فصل پرهیجان و البته پرفشاری داشتم. باید خیلی زود در جامجهانی حاضر شوم. بعد از آن قطعا درباره آینده بیشتر فکر میکنم. الان زمان استراحت است و دوست ندارم خیلی فکرم را درگیر کنم.

ظاهرا علیرضا با ناپولی بسته. او جواب میدهد: فعلا چیزی رسمی نشده و وقتی رسمی شد در اینباره صحبت خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها