مدت‌ها بود دوستدارانش منتظر این اتفاق بودند، به‌ویژه آنها که رمان «کمی دیرتر»ش را خوانده بودند و می‌دانستند این رمان قرار است جلد دومی هم داشته باشد. حالا خبر رسیده که سیدمهدی شجاعی نگارش دومین جلد را به پایان رسانده؛ البته هنوز نامی برای این رمان انتخاب نشده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۶۴

آنطور که مهر نوشته، سیدمهدی شجاعی نویسنده نامآشنای ادبیات آیینی، نگارش تازهترین رمان خود را اخیرا به پایان رسانده؛ دومین جلد از رمان دیگر او با عنوان «کمی دیرتر» از سوی انتشارات کتاب نیستان در سالهای قبل منتشر شده بود.

«کمی دیرتر» رمانی است اجتماعی ـ مذهبی که در آن شجاعی به موضوع مهدویت و جلوههای این اعتقاد در زندگی فردی توجه نشان داده بود و حالا او در دومین جلد از این رمان همین مساله و بروز و ظهورش در زندگی اجتماعی را دستمایه نگارش قرار داده و اثری با حجمی بالغ بر 500 صفحه را به نگارش رسانده است.

«کمی دیرتر» در زمان انتشار خود به دلیل محتوای ویژه خود محل توجه و نقد و بررسیهای متعددی قرار گرفته و به یکی از رمانهای جنجالبرانگیز در زمان انتشار خود مواجه شده بود که به نظر میرسد در دومین جلد آن و با توجه به رویکرد اجتماعی این رمان، این اتفاق بسیار قابل توجهتر خود را نشان خواهد داد. بنابر اعلام انتشارات کتاب نیستان، این رمان برای انتشار در سال جاری تدارک دیده شده است.

همزمان با این خبر، انتشارات کتاب نیستان نیز اعلام کرد سیدمهدی شجاعی روز چهارشنبه هفته آینده با حضور در مصلای امام خمینی و غرفه این ناشر به دیدار با مخاطبان خود خواهد پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها