پیشنهاد بوندس لیگا به آرش میراسماعیلی

یکی از تیم های بوندس لیگای آلمان در پیشنهادی از آرش میراسماعیلی ، قهرمان دو دوره جودو جهان خواسته است تا به عضویت این تیم درآید.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۲

به گزارش فارس ، در جریان لیگ جودو باشگاه های اروپا میراسماعیلی که به همراه تیم ساگاردیجو گرجستان به میدان رفته بود از سوی یکی از باشگاه های آلمانی نیز مورد توجه قرار گرفت.
وی در خصوص شرایط این تیم گفت: این باشگاه در لیگ اروپا حضور ندارد و تنها در مسابقات داخلی آلمان مبارزه می کند بنابراین باید روی این پیشنهاد بیشتر فکر کنم.
میراسماعیلی با بیان اینکه سال بعد نیز در تیم گرجستان مبارزه خواهد کرد، اظهار داشت: بر اساس توافقات به عمل آمده میان من و این باشگاه سال آینده نیز در این تیم عضویت خواهم داشت و در لیگ اروپا شرکت می کنم.
وی ادامه داد: مسابقات اروپا در حقیقت جام ستارگان جهان است که تقریبا9 تمامی قهرمانان المپیک و جهان در آن حضور دارند ، شرکت در این میدان تجربه بسیار خوبی بود که توانست مرا به طور کامل برای بازی های آسیایی مهیا کند.
قهرمان جودو جهان افزود: هدف من در این مسابقات کسب آمادگی بیشتر برای دوحه بود بنابراین برد و باخت برایم چندان اهمیت نداشت.
وی از دعوت ساگاردیجو از تیم ملی ایران خبر داد و تصریح کرد: این تیم سه هفته آینده با تیم هایی مانند فرانسه اردوی مشترک دارد به همین دلیل از ایران نیز دعوت کرده است که در این تمرینات حضور داشته باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها