
به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، حمید بعیدی نژاد با انتشار پیامی در توئیتر تصریح کرد که بر همین اساس آژانس بینالمللی انرژی اتمی تصمیم گرفت تا در سال 2015 پرونده هستهای ایران را برای همیشه مختومه اعلام کند.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما