در شب نمایش فیلم خروس‌ جنگی در برنامه کافه فیلم شبکه‌آی فیلم، مسعود اطیابی کارگردان این فیلم در پاسخ این‌که چطور سمت سینمای کمدی و ساخت این فیلم رفته گفت که به سینمایی که مردم بپسندند تمایل دارد هر چند میان آثارش صبح روز هفتم را بیشتر می‌پسندد چنانکه با درآمد حاصل از خروس جنگی آن را ساخت که البته سرمایه اش برنگشت اما بتدریج دیده شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۱۱

او اشاره کرد البته فیلمی مثل خروس جنگی را از روی وظیفه ساخته آن هم در دورهای که کمتر فیلمهای کمدی با کیفیت ساخته میشد. نکته جالب صحبتهایش این بود که شخصیت پدربزرگ با بازی احمد پورمخبر ابتدا در فیلمنامه نبود و به شکل بداهه اضافه شد که اتفاقا درست بود.

ذکر صلوات در موسیقی فیلم

آی آر رحمان آهنگساز توانای هندی در ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر در شبکه چهار علت گرویدنش به اسلام را اینطور پاسخ داد که پدرش را وقتی که خیلی جوان بود از دست داد. رحمان ادامه داد او و اطرافیانش برای پدرش شفای عرفانی را هم مدنظر داشتند که همین موضوع باعث آشنایی او با اسلام شده. او درباره اینکه چطور با توجه فضای معنوی ساختههایش بیشترین پیشنهاداتش از سمت فیلمسازان آمریکایی دارد هم گفت که به تمام فرهنگها احترام میگذارد و وظیفه هنرمند را ساخت آثاری برای راهنمایی و ایجاد صلح و آرامش بین مردم میداند. آی آر رحمان درباره ساخت موسیقی فیلم محمد رسولا...(ص) هم گفت که مجیدی از او میخواست که از ذکر صلوات در فیلم استفاده شود که همینطور شد و از بهترین بخشهای موسیقی فیلم ذکر صلوات شد.

فوتبالیست بودم

در برنامه کودک شو با حضور حامد همایون، پژمان بازغی اشاره به روزهایی کرد که به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بوده و تهیه کننده آثار همایون، یکی از آهنگهایش را برای او آورده که بازغی بعد از شنیدن آهنگ درباره پیشرفت خوانندهاش حرف زده است. در ادامه حامد همایون هم یادی از روزی کرد که معروف نبوده و در برنامهای از شبکه شیراز آواز خوانده که از سمت پژمان بازغی که روی خط آمده بود تعریف شنیده است. صحبت سمت فوتبالیست بودن همایون هم رفت واو گفت که چپ پا بوده و بازیکن بدی هم نبوده . در تیم فارس هم انتخاب شده و مدتی هم در فجرسپاسی حضور داشته است اما از آنجایی که موسیقی و ورزش را در کنار هم انجام میداده از یک زمانی به بعد تصمیم گرفته که فقط خواننده باشد. لحظه روبهرو شدن این خواننده با پدرش که در بیخبری حامد همایون انجام گرفت هم از اتفاقات جالب برنامه بود.

راضی از جایگاه امروز

مجید واشقانی بازیگر مجموعه آنام در برنامه زنده رود از استقبال مردم ابراز رضایت کرد و گفت با یک اثر دیگر قرارداد داشته اما بعد از پیشنهاد این مجموعه و خواندن فیلمنامه به این اثر پیوسته است. او درباره نقشهای پلیسیاش هم به شوخی گفت از آنجایی که چند نقش پلیسی در کنار هم از او پخش شده دیگر میترسد در نقش پلیس بازی کند. او یادی هم از کامبیز دیرباز کرد که جای برادر بزرگترش است و برای حضور در کارها با او مشورت میکند. واشقانی درباره جایگاه امروزش هم گفت که محصول زحمات چند سالهاش است که در کارهای فراوانی حضورهای چند دقیقهای داشته تا به تجربه و موقعیت فعلی رسیده است. او که این روزها در عرصه اجرا فعالیت دارد گفت این عرصه را دوست دارد چرا که میتواند بعضی از دغدغههای روزمره را بیان کند اما با بازیگری بسیار متفاوت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها