یک عکس، یک متن

کلبه درختی رویایی

یک کلبه درختی لوکس و زیبا با طراحی منحصر به فرد روی تنه‌ای عظیم از درخت بلوط ساخته شده است. این کلبه که شاهکاری باور نکردنی از صنایع‌دستی است در روستای سرسبز سامرست در جنوب غربی انگلستان واقع شده است. هر چند طبیعت زیبای منطقه در جلوه‌های تصویری این ویلای درختی بی‌تاثیر نبوده، اما طراحی ویژه و دکوراسیون خاص مجموعه به نوبه خود آن را به شاهکاری هنری تبدیل کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۵۴

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در کنار چشمانداز چرخشی و زاویه دید پانورامای اتاقها، یک وان بزرگ مسی و حوضچه شستوشوی سنگی که هر دو دستساز هستند باعث شده این ملک به یک مجموعه لوکس و هنری تبدیل شود، به علاوه اینکه کفهای چوبی، دیوارها و میز ناهارخوری نیز به وسیله هنرمندان صنعتگر ساخته شده است.

اثر هنری به نام وسواس گل سرخ

یایوی کوساما هنرمند ژاپنی، بتازگی اثری خلق کرده که کارشناسان لقب اثری شگفتانگیز به آن دادهاند.

به گزارش ایلنا، نام اثر، وسواس گل است که در نمایشگاه هنرهای معاصر ویکتوریا ـ که هر سه سال برگزار میشود ـ به نمایش گذاشته شده است. وسواس گل، رویاییاست که به حقیقت پیوسته است.

کوماسا درباره این طرح گفته است در کودکی یک روز میزغذاخوری و
رومیزی گلدار آن توجهش را جلب کرد، او چنان غرق در این گلهای قرمز شد که ناگهان همه چیز را در اطرافش غرق در گلهای قرمز دید؛ دیوارها، پنجرهها و حتی خودش و لباسش در رویای او به گلهای قرمز تبدیل شدند.

پیتونها راهی شهر شدند

مارهای غول پیکر پیتون از باتلاقهای فلوریدا راهی شهرها و مناطق مسکونی شدهاند.

به گزارش اسپوتنیک، گروهی از بیولوژیستهای این منطقه میگویند: پیتونهای ببری تیرهرنگ و غول پیکر که در باتلاقهای جنوب فلوریدا ساکن بودند به سمت مناطق مسکونی در حرکت هستند.

درازای این نوع مار معمولا 7/3 متر است، اما مارهای بزرگتری به درازای 74/5 متر هم مشاهده میشوند.

محل دائمی زندگی مارهای پیتون در جنوبشرق آسیاست، اما بیش از
30 سال پیش این خزندگان به عنوان گونههای مهاجم در فلوریدا ظاهر شدند.

سِلفی علیه سِلفی

بسیاری از پژوهش ها نشان
می دهد گرفتن عکس سلفی باعث اضطراب و افسردگی می شود و بر عزّت نفس تأثیر سوء میگذارد؛ بخصوص وقتی مقایسه می کنیم متوجه می شویم بین عکس ما و عکس دیگران تفاوت زیادی وجود دارد و عکس های دیگران چه بسا کاملتر و بی نقص تر هستند.

به گزارش تابناک، یک دختر 21 ساله به نام میشل لو به ابتکار جالبی دست زده و سلفی هایی موسوم به چانه می گیرد.

این دانشجوی آمریکایی می خواهد چارچوب های کلیشه ای و برداشتهای سطحی از زیبایی را تغییر دهد. او یکی از قربانیان شبکه های اجتماعی است و زمانی که سن کمتری داشت به دلیل کمال طلبی ناشی از شبکههای اجتماعی ،آسیب روحی فراوانی دیده است. اما او اینک می خواهد اعلام کند از کمال گرایی و زیبایی افراطی شبکه های اجتماعی خسته شده و می خواهد شادی از دست رفته اش را بازیابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها