رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در بازی با ازبکستان

تاج: لباس تیم ملی زیرپیراهنی نیست!

پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در بازی با ازبکستان رونمایی خواهد شد. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این جمله گفت: پیراهن‌ها دیروز وارد ایران شد و برخلاف انتقادهای زیادی که از سوی رسانه‌ها بر پیراهن تیم ملی وارد بود، هیچ شباهتی به زیر پیراهنی ندارد و و طرح دارد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۲۰

تاج افزود: ما در خصوص پیراهن تیم ملی نزدیک به 2000انتقاد از سوی رسانهها داشتیم که درست نبودند. تمام پیراهنها طرحدار هستند و حتی تلاش میکنیم طرح «یوز» را نیز روی پیراهن تیم ملی بگنجانیم. البته یک بار آن را فیفا تائید کرده و منتظر تائید دوباره آن هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدارهای تدارکاتی ایران با ترکیه و یونان هم گفت: برای برپایی یک اردوی تدارکاتی به ترکیه میرویم و در این کشور نیز یک بازی خواهیم داشت و سپس برای انجام یک دیدار تدارکاتی به یونان خواهیم رفت.

تاج درباره مناقصه زمین چمن آزادی که دیروز در یک خبرگزاری منتشر شده، گفت: اگر تخلفی در این زمینه صورت گرفته است ما با متخلفان برخورد خواهیم کرد. البته شرایط را بررسی میکنیم و اگر مستنداتی در این زمینه وجود داشته باشد بیشک با خاطیان برخورد خواهیم کرد.

به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز اعلام کردهایم این گزارش درست یا نادرست باشد باید در این زمینه ورود کند تا اگر تخلفی صورت گرفته با خاطیان برخورد کنیم.

عدهای مریض هستند!

مهدی تاج به منتقدانش تاخت. در این روزها انتقادها باردیگر از فدراسیون زیاد شده است و تاج در این باره گفت: همه تیمهای ما به جام جهانی رفته اند و بهترین شرایط را دارند. اعتقاد دارم انتقاد خوب است اما باید سازنده باشد. ما دومین تیم راه یافته به جام جهانی هستیم و باید به جوانان ایرانی افتخار کرد. رسانههای ما متاسفانه از رسانههای خارجی خط میگیرند؛ رسانههایی که حتی در برخی از آنها خبرنگارش جرات ندارد، اسمش را بنویسد.

او ادامه داد: انتقادهای بجا قابل احترام است اما عدهای از رسانهها از برخی سایتها خط میگیرند و از ما سوال میکنند. انتقاد سازنده برای ما قابل قبول است حتی اگر از سرمربی تیم ملی باشد یا قراردادها و جذب اسپانسر. عدهای مریض هستند و حتی اگر غذای سالم به آنها بدهیم، میگویند تلخ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها