بازیگر نقش اول سریال «پدر» که پس از سال‌ها تجربه فعالیت در عرصه بازیگری، حالا نخستین نقش اصلی خود را ایفا می‌کند، درباره ویژگی‌های شخصیت حامد در سریال تازه حامد عنقا و بهرنگ توفیقی سخن گفت.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۲۹

به گزارش روابط عمومی سریال، سینا مهراد با بیان این که پله پله در حوزه کاری خود جلو آمده است، افزود: پدر، اولین تجربهای است که با گروه حرفهای آقای عنقا دارم. نحوه انتخاب من هم به این شکل بود که آقایان عنقا و توفیقی زمان پخش سریال «سایه بان» بازی مرا دیده و پسندیده بودند و سپس برای این کار با من تماس گرفتند.

این بازیگر درباره ویژگیهای نقش خود توضیح داد: حامد از لحاظ پایه و درون خیلی به من نزدیک است، چون من هم در خانوادهای مذهبی بزرگ شده و زندگی میکنم، اما او شیطنتی را که من دارم ندارد. حامد آدم خیلی آرامی است که سرش به کار خودش گرم است، زندگیاش را پیش میبرد و به کسی کاری ندارد.

مهراد ادامه داد: شخصیت مادرم در سریال که خانم زنگنه ایفای آن را به عهده دارند، خیلی به مادر خودم شبیه است. حتی قربان صدقه رفتنها و نگاه کردنهای او به حامد نیز مثل رابطه مادرم با من است.

آقای مهدی سلطانی هم که نقش پدرم را بازی میکنند، دکتر و استاد دانشگاه هستند و من که هیچ وقت برخوردی با او نداشتم، یکی از آرزوهایم بازی کنار ایشان بود. حرف زدن معمولی آقای سلطانی سر صحنه برای من به منزله کلاس بازیگری است و هر جملهای را که به من میگویند طلا میگیرم و در ذهنم حفظ میکنم.

بازیگر سریال سایه بان درباره بازیگری که نقش روبهروی او را بازی میکند نیز گفت: از روز اولی که به پروژه پیوستم با خیلیها برای این شخصیت اتود زدیم. من به شخصه 500 نفر آدم برای نقش لیلا دیدم و در آخر قسمت ریحانه پارسا بود که این نقش را ایفا کند. خوشبختانه روز اولی هم که مشغول دورخوانی بودیم، با هم ارتباط برقرار کردیم. به نظرم او هنوز باید تجربه کند، اما بازیگر خوبی به حساب میآید که پارتنر خوبی هم برای من است.

مهراد درباره تلاشهایش برای نزدیک شدن به شخصیت حامد ادامه داد: مواقعی که در چگونگی ایفای نقش حامد دچار تردید میشوم، به آقای عنقا نگاه میکنم، با او حرف میزنم و به نوعی میشود گفت از روی ایشان اتود برمیدارم، چون به نظرم حرف زدن و نگاه حامد خیلی به او نزدیک است. این بازیگر جوان در پایان درباره پیش‌‌بینیاش نسبت به موفقیت سریال رمضانی پدر و تغییر جایگاه خودش بعد از پخش این اثر گفت: در چند سال گذشته تلاش خودم را در عرصه بازیگری داشتهام. اگر خدا بخواهد با پخش پدر دیده میشوم و اگر خدا نخواهد هم که هیچ. اما فعلا به صورت فشرده درگیر کار هستم و فرصت فکر کردن به این مسائل را ندارم. فقط بگویم همه گروه از کوچکترین عضو گرفته تا راس کار، نهایت تلاش خودشان را دارند تا کار به بهترین شکل انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها