نایب قهرمانی ذوب‌آهن در روز آخر

شام آخر باشکوه پرسپولیس

پرسپولیس در حضور 65 هزار تماشاگر خودی موفق شد آخرین بازی خود را هم با برد 3 بر صفر(محمدانصاری31، فرشاد احمدزاده 49 و کمال کامیابی‌نیا 84) به پایان رسانده و با خاطره‌ای شیرین این فصل را تمام کند. پرسپولیس تقریبا قهرمانی خود در این فصل را در همان نیم‌فصل اول و در خواب تیم‌هایی مانند استقلال تهران، ذوب آهن و سایپا مسجل کرد چون در نیم‌فصل دوم از همه این تیم‌ها کمتر امتیاز گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۶۹

پرسپولیس با برد دیروز مقابل سپیدرود رشت 64 امتیازی شد تا با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم بر روی سکوی قهرمانی بایستد. مراسم اهدای جام در حضور 65 هزار تماشاگر و با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد تا کام هواداران از این قهرمانی متوالی، شیرین شود.

نایب قهرمانی ذوب

دیروز دیدارهای دیگری هم برگزار شد که مهمترین آنها که رای به نایب قهرمانی تیم اصفهانی داد، در تهران برگزار شد. یک هفته بعد از شکست برانکو در اصفهان در برابر ذوبآهن، شاگردش هومن افاضلی هم در برابر ذوبآهن تسلیم شد تا تیم اصفهانی به لطف این 6 امتیاز حساس، نایب قهرمان لیگ برتر در این فصل شود. ذوب آهن دیروز در تهران در برابر نفت تهران به برتری یک بر صفر رسید و
55 امتیازی شد.

این استقلال شایسته

استقلال شفر تیمی شایسته نشان داد و دیروز در نقش جهان اصفهان در برابر سپاهان اصفهان به برتری یک بر صفر دست یافت و با 54 امتیاز سوم شد. شاگردان شفر برای 3 امتیاز بازی دیروز مانند بازی با پیکان زحمت زیادی کشیدند چون سپاهان هم مانند پیکان انگیزههای فراوانی برای این بازی داشت.

تیم دایی چهارم شد

در شهر قدس هم سایپا توانست تیم پیکان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و با 54 امتیاز چهارم شد. حالا امید سایپا به دیدار فینال جام حذفی است. اگر آن بازی با برد استقلال همراه شود، آن وقت سایپا به عنوان چهارمین سهمیه ایران به دیدار پلیآف لیگ قهرمانان آسیا
خواهد رفت.

بازیهای تشریفاتی

دیروز چند بازی تشریفاتی هم برگزار شد. گسترش فولاد و پدیده با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. گفته میشود پدیده در همین روزها تیم خود را میفروشد. البته هنوز این ادعا تائید نشده. تراکتورسازی خیلی دیر بیدار شد و با یک گل فولاد را در اهواز شکست داد. تراکتور حتی با این برد هم یک رقمی نشد و با قرار گرفتن در مکان دهم به کار خود در لیگ پایان داد. بخت سیاه «سیاهجامگان» هم با باخت دیروز یک بر صفر در برابر پارس جنوبی جم سیاهتر شد.

بازی تشریفاتی صنعت نفتآبادان و استقلال خوزستان بسیار جذاب بود و فقط در نیمه اول چهار گل داشت که سهم هر تیم دو گل بود. روند گلزنی دو تیم در نیمه دوم هم متوقف نشد و در نیمه دوم هم
هر یک از دو تیم یک گل زدند تا این بازی با تساوی 3-3 تمام شود. برزیلیهای لیگ برتر ایران، این بازی را در حضور سفیر برزیل در ایران برگزار کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها